Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013
Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013
στο φούρνο της γειτονιάς μας !!!
τα σποράκια μεγάλωσαν .....έγινε η συγκομιδή.......
έτοιμο το σιτάρι, το στείλαμε για άλεσμα...........
και.......... πάμε στο φούρνο να ζυμώσουμε ???
φτάσαμε στο φούρνο της γειτονιάς !!!
μοσχοβολούσε ο τόπος φρέσκο ψωμί !!!
μπήκαμε στο εργαστήριο.......
είδαμε τα μηχανήματα παρασκευής του ψωμιού......
φούρνος.......λαμαρίνες ....
θάλαμος που ζεσταίνει τη ζύμη ....
η φουρνάρισσα η κ. Ελένη πήρε θέση στο μεγάλο μίξερ και άρχισε το ζύμωμα !!!
όλοι περιμένανε υπομονετικά τη σειρά τους για να πάρουν ζύμη !!!
πρόσχαρη και χαμογελαστή η κ. Ελένη, μοίραζε στους μικρούς μας φίλους το ζυμάρι !!!
γρήγορα όλοι στο τεράστιο τραπέζι για να πλάσουμε τη ζύμη μας !!!
τοποθετήσαμε τα ψωμάκια μας στη λαμαρίνα και φύγανε για ψήσιμο !!!
κάποιοι λερώθηκαν και πρόθυμα η κ. Ελένη μας βοήθησε !!!
ουφ !!! κούραση....δύσκολη δουλειά ο φούρναρης....και ζέστηηηηη !!!!
μμμμμ.....η κ. Ελένη φτιάχνει φοβερά κουλουράκια σοκολάτας και μας κέρασε !!!
μασουλήσαμε ........
ανακτήσαμε τις δυνάμεις μας......
και πήραμε το δρόμο της επιστροφής !!!
δύσκολο επάγγελμα ο φούρναρης.......
αλλά μοσχομυρισμένο και γευστικό !!!
Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013
κρίση, χαρτοσακούλες και ........ χρυσόσκονη !!!
Χριστούγεννα εν όψη.........
περιμένοντας στους σπόρους μας να μεγαλώσουν και να σας τους παρουσιάσουμε...........
είπαμε να δώσουμε γιορτινή ατμόσφαιρα στην τάξη μας !!!
πήρα χαρτοσακούλες..... δίπλωσα (κάνοντας μύτη....) και κόλλησα σχηματίζοντας δέντρο !!! αλλά χαρτοσακούλες σκέτες δεν........
προσθέσαμε "λίγο" λάμψη !!!
τα παιδιά έβαλαν κόλλα και μπόλικη χρυσόσκονη !!!!
σε κόκκινο σχοινάκι δέσαμε φιογκάκια και κουμπιά,
κολλήσαμε και τις περσινές μπάλες ( θα τις δείτε ΕΔΩ )
στολίσαμε.....
τα χριστουγεννιάτικα δεντράκια μας !!!
κι από κοντά .......οι λεπτομέρειες !!!
Χριστούγεννα !!!
την ιδέα για τις χαρτοσακούλες, την πήρα από μια εικόνα που είδα στο διαδίκτυο.
Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013
πάμε δανειστική βιβλιοθήκη ???
πριν μπούμε στο κλίμα των Χριστουγέννων και αφεθούμε στο ρυθμό του......
πάμε για δανειστική βιβλιοθήκη ???
στις αρχές του προηγούμενου μήνα οργανώσαμε τη γωνιά της βιβλιοθήκης..........
θα το δείτε ΕΔΩ
έφτασε η στιγμή να οργανώσουμε και τη δανειστική μας βιβλιοθήκη !!!
φτιάξαμε τις ατομικές μας ταυτότητες.........
ζωγραφίσαμε, βάλαμε τις φατσούλες μας, πλαστικοποιήσαμε.......
δώσε 5 για τα βιβλία !!!
πέντε βασικοί κανόνες προστασίας των βιβλίων.......
1. δεν τα σχίζουμε !!!
2. δεν τα τσαλακώνουμε !!!
3. δεν τα βρωμίζουμε !!!
4. δεν τα παραπετάμε !!!
5. και πολύ τα αγαπάμε !!!
το συμφωνήσαμε και το υπογράψαμε !!!
συζητήσαμε και συναποφασίσαμε επίσης και τους κανόνες δανεισμού ενός βιβλίου,
τους οποίους μάλιστα κολλήσαμε στον ατομικό φάκελλο δανεισμού.........
θα τους δείτε πιο κάτω.....
το σύνθημά μας............
"όσα πιο πολλά βιβλία διαβάσω τόσο πιο ψηλά θα φτάσω"
έδωσα σε κάθε παιδί μια φωτοτυπία με αγόρι ή κορίτσι, ανάλογα, που κάθεται πάνω σε μια στοίβα βιβλίων...........το χρωμάτισαν (αφήνοντας τη στοίβα βιβλίων λευκή........)
έγραψαν και το όνομά τους πάνω στο βιβλίο που κρατάει το κοριτσάκι-αγοράκι της φωτοτυπίας........ όλα μαζί τα κολλήσαμε σε ένα χαρτόνι......
τοποθετήσαμε και τη βιβλιούλα μας που δεν θέλει να είναι
σχισμένη-τσαλακωμένη-παραμελημένη-παραπεταμένη-βρώμικη-αδιάβαστη
( την βιβλιούλα την είδαμε στο περιοδικό, σύγχ. νηπ/γείο )
ξεκινάμε !!!!
κάθε παιδί παίρνει το βιβλίο της επιλογής του
στη θέση του τοποθετεί την ατομική του ταυτότητα
στη συνέχεια χρωματίζει ένα βιβλίο από την στοίβα των βιβλίων του.........
- όσα πιο πολλά βιβλία διαβάσω τόσο πιο ψηλά θα φτάσω -
να δούμε ποιος θα τα καταφέρει να συμπληρώσει πρώτος τη στοίβα των βιβλίων
και αν χρειαστεί θα προσθέσουμε κι άλλα βιβλία........
ποιος θα "ψηλώσει" πιο πολύ ???
ο φάκελλος της δανειστικής μας βιβλιοθήκης ( περιέχει τις φωτοτυπίες των αριθμημένων βιβλίων της βιβλιοθήκης καθώς και την κατάσταση δανεισμού )
ο φάκελλος με τα ατομικά δελτία
( εδώ μπαίνουν τα ατομικά δελτία των παιδιών - συμπληρωμένα πια -
όταν επιστρέφουν το βιβλίο τους )
το ατομικό δελτίο......
εκεί θα γράψουμε.....
όνομα, τίτλο βιβλίου και θα ζωγραφίσουμε ότι μας έκανε εντύπωση από το βιβλίο.......
ο ατομικός φάκελλος δανεισμού.....
μέσα έχουμε κολλήσει τους κανόνες της δανειστικής βιβλιοθήκης !!!
αφού το παιδί έχει επιλέξει ένα βιβλίο ....