πόσα γράμματα έχει το όνομά μου ???
ετοίμασα στη γωνιά του Τσέστερ,
μια αριθμο-γραμμή από το 1-10 .....
ανέφερε η Μαρία χρωματολόγιο και γω δεν έχασα ευκαιρία ......
σε κάποια απομεινάρια χρωματολογίου που είχαμε,
πέρασα τα ονόματα των παιδιών....
κάναμε συγκρίσεις και σειραθετήσεις με τα ονόματά μας
ανάλογα με τον αριθμό των γραμμάτων τους........
υπολογίσαμε-μετρήσαμε-σειραθετήσαμε-καταγράψαμε ......
βοήθησε βέβαια και η αριμθογραμμή του Τσέστερ .....
τα παιδιά πρότειναν να βάλουμε την στατική μας έρευνα
στη γωνιά των μαθηματικών ......
και έτσι έγινε !!!
τα ονοματο-δεντράκια μας !!!
σε νυχτερινό σχολείο Τσέστερ, ψηλά στα δέντρα.......
σε δεντράκια και το ονόματά μας !!!
πήραμε stick αυτοκόλλητα φυλλαράκια
και συνθέσαμε το όνομά μας !!!!
τα ονοματο-δεντράκια μας !!!
ο τροχός γυρίζει ......
ποιο είναι το όνομα που κερδίζει ???
περιστρέφουμε τον τροχό και σε όποιο αρχικό σταματήσει.....
τοποθετούμε το μανταλάκι μας ....
πόσες φωνούλες έχει το όνομά μας ???
χτυπήσαμε παλαμάκια τις φωνούλες των ονομάτων μας....
πόσο ψηλά θα ανεβώ....
το όνομά μου όταν πω !!!
ένα παιδί χτυπά με το ταμπουρίνο τις φωνούλες- συλλαβές
του ονόματος του κάθε παιδιού( π.χ Α-να-στα-σί-α )...
το παιδί ανεβαίνει τόσα σκαλοπάτια όσες και οι φωνούλες του ονόμάτός του ....
όταν φτάσει στο σωστό σκαλοπάτι εναποθέτει το όνομά του.....
μόλις τελειώσουμε όλοι καταμετράμε ....
ποιο σκαλοπάτι έχει συγκεντρώσει τα πιο πολλά ονόματα ???
τα περνάμε στη δική μας σκάλα !!!
τα καπο-ονοματάκια μας !!!
θα τα δείτε ΕΔΩ
βγάζουμε τα καπάκια από το ποτηράκι μας.....
τοποθετούμε το γλωσσοπίεστρο στο τραπέζι
και με τη βοήθειά του συνθέτουμε το όνομά μας .....
στη συνέχεια κάνουμε την πρώτη απόπειρα
να γράψουμε το όνομά μας !!!
διακοσμούμε με χρωματιστά χαρτάκια.....
πλαστικοποιούμε....
και τα σουμπλά μας,
έτοιμα !!!!
η αρχική ιδέα για τη σκάλα είναι από την Πόπη ....
και κλέψαμε λίγο.... τους εαυτούς μας ....
αχ !!! αυτός ο Τσέστερ !!!!
μας περίμενε σήμερα φορώντας γυαλιά νυχτερινής οράσεως
και κρατούσε μάλιστα και ένανφακό.....
πρώτα όμως μας ζήτησε να διαβάσουμε, το θεατρικό παραμύθι,
" είμαι ένας βάτραχος ΜΙΚΡΟΎΛΗΣ ο Εμμανουήλ Α. ΜΠΑΚΑΚΟΥΛΗΣ"
της Μαριανίνας Κριεζή
<< φεύγω !!! απάντησε ο μικρούλης Εμμανουήλ Α Μπακακούλης.....
όλο τον κόσμο θα γυρίσω, να βρω σοφούς να τους ρωτήσω:
το ΑΛΦΑ αυτό το κεφαλαίο σημαίνει τίποτα ωραίο ή τίποτα άλλο,
συμφορά μου,που μου ντροπιάζει τ όνομά μου....>>
μας δόθηκε λοιπόν η αφορμή να ασχοληθούμε με το όνομά μας .......
πως μας λένε....
ποιο επίθετο έχουμε....
ποιο είναι το αρχικό του ονόματός μας ....
ο Τσέστερ μας παρέδωσε τα γυαλιά της νυχτερινής οράσεως και το φακό,
προκειμένου να μας βοηθήσουν στην αναζήτηση του αρχικού μας,
που είχε κρυφτεί σε σκοτεινές γωνιές του νηπιαγωγείου μας......
εεεεεεε !!!! ρακούν βλέπετε ο Τσέστερ σε νυχτερινό νηπιαγωγείο.....
πήραμε τον εξοπλισμό......
τα φώτα έσβσησαν .........
και η αναζήτηση άρχισε !!!!
η αποστολή σημείωση πλήρη επιτυχία !!!!
έτσι με Zentangle art από την Νίνα .....
διακοσμήσαμε τα αρχικά μας....
και τα μεταμορφώσαμε σε Τσέστερ !!!
το αρχικό της κυρίας, έγινε κουκουβάγια,
η δασκάλα στο νηπιαγωγείου του Τσέστερ,,,,,
και όλοι μαζί ρακουνάκια και κυρία πήραν το δρόμο ....
για το νηπιαγωγείο του Τσέστερ !!!
πειραματιστήκαμε και με τον τροχό των αρχικών μας......
"ο τροχός γυρίζει δες ποιο αρχικό κερδίζει "
ο τροχός γυρνά και στο αρχικό σου σταματά.......
βρες το μανταλάκι σου και τοποθέτησε το στον τροχό !!!
αύριο η συνέχεια .....
με αφορμή παλιότερες μας δραστηριότητες, με καπάκια, για το όνομά μου,
που θα δείτε : ΕΔΩ και ΕΔΩ
ετοίμασα για τα μικρά μου :
τα καπακο-ονοματάκια μας !!!!
σε πολύχρωμα πλαστικά ποτηράκια τοποθέτησα γλωσσοπίεστρο,
με το όνομα του κάθε παιδιού και τη φατσούλα του,
καθώς και καπάκια, που τους δίνει την δυνατότητα να συνθέτουν το όνομά τους...
θα τα δουλέψουμε από βδομάδα .....
έπειτα τα καπακο-ονόματα μας,
θα πάρουν θέση στη γωνιά της γραφής .....
έτσι τα μικρά μου θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν να συνθέτουν το όνομά τους .....
καθώς και των συμμαθητών τους ....
και το πλαισιώσαμε με δραστηριότητες
που αφορούσαν την έννοια της φιλίας και της ομάδας ....
σήμερα προχωρήσαμε στο δέσιμο και στην δημιουργία ομάδων .....
με τη βοήθεια του Τσέστερ,
για το δέσιμο των ομάδων,
προβήκαμε στις παρακάτω δραστηριότητες .....
σκόρπισα χαρτιά στο πάτωμα ......
τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στο χώρο, με μουσική υπόκρουση .......
μόλις η μουσική σταματά, τα παιδιά καλούνται, ανά 2,
να πιάσουν ένα χαρτί και να το σηκώσουν χωρίς να το σχίσουν ....
φτιάξαμε τις πρώτες 2άδες !!!
η κάθε δυάδα παίρνει ένα στεφάνι και συστήνεται .....
καλείται να κρατήσει το στεφάνι με την παλάμη ανοιχτή και να προχωρήσει
(παιχνίδι συνεργασίας και εμπιστοσύνης)
από κάθε δυάδα το ένα παιδί γίνεται οδηγός και το άλλο συνοδηγός
(εμπιστοσύνη και συνεργασία)
οι δυάδες περπατούν και χορεύουν κολλητά .....
έφτασε η στιγμή να προχωρήσουμε στο διαχωρισμό των ομάδων !!!
ο Τσέστερ έφερε πολλά "μαγικά φιλάκια" σε 4 χρώματα......
τα κόλλησα στην πλάτη κάθε παιδιού,
χωρίς τα παιδιά να γνωρίζουν πιο χρώμα έχουν.......
και χωρίς να μιλούν μεταξύ τους
έπρεπε να καθοδηγήσουν τους φίλους τους στη σύνθεση της ομάδας τους......
δλδ, οι κόκκινες καρδιές με τις κόκκινες, οι πράσινες με τις πράσινες ........κλπ
ο στόχος επιτεύχθει !!!
οι ομάδες δημιουργήθηκαν ......
η πράσινη - η κόκκινη - η κίτρινη - η μπλε ομάδα !!!
πήραν το ανάλογο χρώμα στεφάνι
και ακολούθησε το δέσιμο της ομάδας !!!!
έπαιξαν με το στεφάνι......
το κράτησαν με ανοιχτές παλάμες ......
κινήθηκαν στο χώρο ....
ο Τσέστερ είχε ετοιμάσει 4 Τσεστεράκια σε 4 χρώματα,
με χριτς-χτρας 4 θέσεων.....
εκεί τα παιδιά κόλλησαν την φωτογραφία τους
ανάλογα με το χρώμα της ομάδας που ανήκουν ....
αυτό βέβαια μας δίνει την δυνατότητα
να μπορούμε να αλλάξουμε την σύνθεση της ομάδας,
κατά την διάρκεια της χρονιάς ....
έτσι οι ομάδες στρώθηκαν στη δουλειά !!!!
ζωγράφισαν-έκοψαν-κόλλησαν
και δημιούργησαν το πρώτο κολάζ της ομάδας τους !!!!
σύνδεσμοι για τα παιχνίδια :