Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023
Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023
ο Αρλεκίνος
Ο Αρλεκίνος είναι ένας από τους βασικούς χαρακτήρες
της ιταλικής Κομέντια ντελ Άρτε,
ενδέχεται να προέρχεται ως ιδέα από τους δούλους του Αριστοφάνη,
ή τις κωμωδίες του Πλαύτου και του Τερέντιου,
τους βυζαντινούς μίμους, τους ακροβάτες και τους θαυματοποιούς του Μεσαίωνα.
Το όνομα του χαρακτήρα σημαίνει "μικρός διάβολος"
και δημιουργήθηκε τον 16ο αιώνα στη Γαλλία ......
διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου ....
..... είναι Κυριακή της Αποκριάς
και όλοι γλεντάνε εκτός από ένα μικρό αγόρι, τον Αρλεκίνο,
που είναι φτωχός και δεν έχει στολή για να μασκαρευτεί...
ευτυχώς, όμως, μερικές φορές στη ζωή κερδίζει η φαντασία ....
με μια μάσκα και ένα καπέλο του Αρλεκίνου ...
αποκριάτικα στεφανάκια,
με θέμα τον Αρλεκίνο !!!
Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023
η αποκριά ξεκινά !!!
τι είναι μη απαοκριά ???
μα τι άλλο....
σερπαντίνες 🎊 κονφετί και μάσκες 🎭
ελεύθερη εικαστική έκφραση.
με κύκλους, κορδέλες γλασέ και μάσκες ....
Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023
το καρναβάλι των ζώων
το καρναβάλι των ζώων !!!
το Καρναβάλι των Ζώων είναι ένα χιουμοριστικό έργο.
ο συνθέτης, Saint-Saëns μιμείται 13 ζώα με τη μουσική ...
συνέθεσε το έργο αυτό το 1886 για να διασκεδάσει με τους φίλους του,
με αφορμή τον εορτασμό της Τρίτης πριν τη Σαρακοστή,
μέρα που γιορτάζεται με ιδιαίτερο τρόπο στην πατρίδα του....
τα έγχορδα και το πιάνο υποδέχονται τον βασιλιά των ζώων...
το λιοντάρι περπατά περήφανο...
πού και πού ανοίγει το στόμα και βρυχάται …
Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023
συμβόλαιο της ομάδας/προστάτεψε το δάσος είναι πηγή ζωής ...
Θεματικός κύκλος εργαστηρίων δεξιοτήτων: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
κλιματική αλλαγή-φυσικέςκαταστροφές, πολιτική προστασία
Θέμα «προστάτεψε το δάσος είναι πηγή ζωής»
1ο εργαστήριο:
«Δημιουργούμε το συμβόλαιο της ομάδας μας»
1η Δραστηριότητα :
Το ερέθισμα για την εκκίνηση του σχεδίου δράσης δόθηκε από μια επίσκεψη που οργανώσαμε με τους μαθητές/τριες στο δασάκι της γειτονιάς μας.
Γυρίζοντας στο σχολείο και κάνοντας έναν απολογισμό της επίσκεψης οι μαθητές/τριες εξέφρασαν τον προβληματισμό τους για αυτά που είδαν στο δασάκι.
Δημιουργήθηκε το πρόβλημα:
«Πώς βρέθηκαν τα σκουπίδια εκεί και τι κινδύνους δημιουργούν στο δάσος». «Τι μπορούμε να κάνουμε»;
Αποφασίζουμε να χωριστούμε σε ομάδες για να διαμορφώσουμε το πλαίσιο δράσης.
2η Δραστηριότητα :
Οι μαθητές/τριες εισάγονται στο θέμα μέσα από ένα παιχνίδι κίνησης και ρυθμού και στη συνέχεια δημιουργούν το συμβόλαιο δράσης της ομάδας.
Η κάθε ομάδα αποφασίζει τους κανόνες, τους καταγράφει με όποιον τρόπο μπορεί π.χ. τους ζωγραφίζει, τους «γράφει» και ένας εκπρόσωπος από κάθε ομάδα αναλαμβάνει να τους παρουσιάσει στην ολομέλεια της τάξης.
3η Δραστηριότητα :
.Οι μαθητές/τριες συνθέτουν τα έργα τους σε ένα μεγάλο χαρτί δημιουργώντας έτσι την αφίσα με τους κανόνες της ομάδας, η οποία αναρτάται σε ένα εμφανές σημείο στην τάξη και έχουν συμφωνήσει όλοι να τηρούν τους κανόνες που έχουν θέσει
υλικό:
file:///C:/Users/User/Desktop/000/%CE%B5%CF%81%CE%B3%20%CE%B4%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CF%89%CE%BD%2022-23/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%88%CE%B5%20%CF%84%CE%BF%20%CE%B4%CE%AC%CF%83%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9%20%CF%80%CE%B7%CE%B3%CE%AE%20%CE%B6%CF%89%CE%AE%CF%82.pdf
Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023
snow days...