Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

η χριστουγεννιάτικη, ψηφιακή μας τάξη ...




στον σύνδεσμο που βρίσκετε στο τέλος της ανάρτησης, 

μπορείτε να επεξεργαστείτε την χριστουγεννιάτικη, εικονική μας τάξη 

και να την φέρετε στα μέτρα σας ...


ακολουθήστε πρώτα τα βήματα που παραθέτω στην εικόνα 

για την επεξεργασία της τάξης






https://docs.google.com/presentation/d/1hlqAwE4FUaPKHKgyY87p-GCHNQmoO-iWrdGbJ2gfxRc/edit?usp=sharing



Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

γρίφοι και αποστολές με το ξωτικό των Χριστουγέννων ...




θέλοντας να παρασύρω τα μικράκια μου σε κλίμα Χριστουγέννων ...

καθώς και να "επενδύσω" την σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ...

με ελκυστικές δράσεις και λίγο χιούμορ .... 


δημιούργησα ένα avatar, το ξωτικό των Χριστουγέννων, 

όπου καθημερινά θα καλεί τα παιδιά να λύνουν ένα γρίφο 

και να ολοκληρώνουν μια αποστολή !!!


 οι πρώτοι 6 γρίφοι/αποστολές είναι έτοιμοι !!! 


χρησιμοποιήστε το παιχνίδι μας, 

από τη σελίδα μας ή τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.thinglink.com/scene/1389259775081971714  

καλή σας διασκέδαση !!!


για αρκετούς από τους γρίφους, στηριχτήκαμε στο υλικό, που βρήκαμε:



όλους μας τους γρίφους/αποστολές του ξωτικού 

θα τις δείτε: ΕΔΩ 






Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

χριστουγεννιάτικος τροχός κίνησης. ...


 


ώρα για χριστουγεννιάτικη γυμναστική !!! 

γύρνα τον τροχό και ακολούθησε τις εντολές. .. 


για να παίξεις πάτα στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://wheelofnames.com/el/tzp-pjx


ψηφιακή αντίστροφη μέτρηση Χριστουγέννων. ..




μετράμε τις μέρες ως τα Χριστούγεννα .... 

με ένα ψηφιακό ημερολόγιο....


κάθε μέρα τα μικράκια μας καλούνται να λύσουν και έναν γρίφο .....


προσοχή όμως, το ημερολόγιο ανοίγει μόνο στην συγκεκριμένη μέρα...

από 1η Δεκεμβρίου, ξεκινάμε ....

καλή σας διασκέδαση !!!!


το ημερολόγιο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε από τη σελίδα μας ...








ή από τον σύνδεσμο που ακολουθεί:

https://calendar.myadvent.net/?id=9591fca06dd88f74c81f1ef1baace25f



το υλικό για τους γρίφους βρήκαμε 

στο αξιόλογο blog: της Γεωργίας Κοκκινάκη 

και συγκεκριμένα από ένα χριστουγεννιάτικο επιτραπέζιο παιχνίδι, 

που η ίδια δημιούργησε ..





Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020

υποστηρικτικό υλικό, για πειράματα με το λάδι ....



δημιούργησα στις παρουσιάσεις της Goolge, ένα φύλλο εργασίας, 

για τα πειράματά μας με το λάδι ....


μπορείτε να μοιραστείτε την παραπάνω εικόνα 

στο webex και να το δουλέψετε με το annotate... 

ή να το αξιοποιήσετε στο liveworksheets, 

προκειμένου να δημιουργήσετε διαδραστικά φύλλα εργασίας ....


στον σύνδεσμο που βρίσκετε στο τέλος της ανάρτησης, 

μπορείτε να το επεξεργαστείτε και να το φέρετε στα μέτρα σας ...


ακολουθήστε πρώτα τα βήματα που παραθέτω στην εικόνα 

για την επεξεργασία του φύλλου





https://docs.google.com/presentation/d/1w2gLe-hhKf7oHyWTYbEwkUurwCyVbHJEouvq7qlQeHs/edit?usp=drivesdk





 


Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

ώρα για άθληση ......



ώρα για γυμναστική !!! 

γύρνα τον τροχό και ακολούθησε τις εντολές. .. 


για να παίξεις πάτα στον παρακάτω σύνδεσμο:

 https://wheelofnames.com/view/el/487-ypx/




Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020

εικονική τάξη....




εικονική τάξη ...

για εξ αποστάσεως διδασκαλία, σύγχρονη ή ασύγχρονη ....






θέλοντας η ψηφιακή μας τάξη να θυμίζει κάτι από την "πραγματική" μας τάξη .... 


δημιούργησα μια εικονική τάξη ....

με στοιχεία από την κανονική μας τάξη ... 

και με το avatar μου ....


τροποποίησα επίσης το ημερολόγιό μας και το παρουσιολόγιο μας ...  

από απτά σε ψηφιακά ....












στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε 
την εικονική μου τάξη και να την φέρετε στα μέτρα σας:

https://docs.google.com/presentation/d/1MiCOYRFpkE2ES_dGTRNq1PGqgbVC6qZpUvykokFRzaw/edit?usp=sharing

για να επεξεργαστείτε  την εικονική μου τάξη,

ακολουθήστε τις οδηγίες της εικόνας που ακολουθεί:






επίσης στο παρακάτω βίντεο, 

θα δείτε οδηγίες για τη δημιουργίας εικονικής τάξης:





καλά "ταξίδια"


Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

Δικτατορία / Δημοκρατία και Ειρήνη, μέσα από το έργο του Γ. Γαΐτη ...


σε συνέχεια και ολοκλήρωση του κύκλου μας ...

Πολυτεχνείο - Γαΐτης 

που θα δείτε:

ΕΔΩ   και   ΕΔΩ






παρατηρήσαμε το έργο που εμείς δημιουργήσαμε για 3 λεπτά ....

αντιστοιχίζοντάς το με την ιστορία που δημιουργήσαμε 

από τους πίνακες του Γαΐτη, για το Πολυτεχνείο ... 







τι είδαμε και πως το αιτιολογούμε ???


σε τι μας παραπέμπει ??? 

__ άλλος υποστήριξε ότι είναι οι φοιτητές, που μαζεύτηκαν στο Πολυτεχνείο

 και φωνάξουν "ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ".... 

__ άλλος του θύμισε τους Αθηναίους 

που κατέκλυσαν το Πολυτεχνείο για να βοηθήσουν τους φοιτητές ... 

__ άλλος πάλι είδε τους "κακούς" που τρομάζουν τους φοιτητές

__ μα οι περισσότεροι ανακάλυψαν στο έργο μας, φοβισμένους ανθρώπους ...

( στατικότητα και ακαμψία, από τα "Ανθρωπάκια")


 στο νηπιαγωγείο όμως μας έχουμε Δημοκρατία ....

και υπερψηφίστηκε η τελευταία άποψη ...

η οποία μας έδωσε την ευκαιρία, 

να αναλύσουμε τις έννοιες Δικτατορία και Δημοκρατία !!!



και μια που την Δικτατορία την είχαμε ήδη μπροστά μας .... 

αναζητήσαμε στα "Ανθρωπάκια" του Γ. Γαΐτη, την Δημοκρατία .... 

τα "Ανθρωπάκια" με τα φτερά, 

μας παρέπεμψαν στην έννοια της Δημοκρατίας και της Ειρήνης !!!





κόψαμε -συνθέσαμε ... 

και σε πετονιά κολλήσαμε τα "Ανθρωπάκια" του Γ. Γαΐτη ..... 


να "πετούν" συμβολίζοντας την Δημοκρατία και την Ειρήνη !!! 





Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

eTwinning: C.O.V.I.D. (Celebrate Our Vibes in Ilia on christmas Day)

 



μυριστήκαμε Χριστούγεννα 

και είπαμε κάτι να οργανώσουμε 

στα πλαίσια ενός προγράμματος eTwinning !!! 


αν οι συνθήκες COVID το επιτρέψουν ....

πάμε λοιπόν !!!


Πολυτεχνείο και ...on line game


αντιπαραβάλλοντας τα έργα του Γαΐτη με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου !!!

σε συνέχεια των χθεσινών μας 

δραστηριοτήτων:   ΕΔΩ


δημιουργούμε μια ιστορία ...

αναδιήγησης των γεγονότων .... 

και την εφαρμόζουμε σε on line game ....


 


Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

Πολυτεχνείο και Γ. Γαΐτης ..... loading



θέλοντας να συνδέσω το έργο του Γιάννη Γαΐτη 

με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου ....

έδωσα προτεραιότητα στην "γνωριμία" 

των παιδιών με τον καλλιτέχνη και το έργο του ...



ο Γιάννης Γαΐτης είναι γνωστός για τα «Ανθρωπάκια» του, 

μορφές που δεν έχουν ατομικά χαρακτηριστικά 

και έχουν πανομοιότυπο ντύσιμο με ριγέ κοστούμι και καπέλο, 

σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μαζοποίηση του σύγχρονου ανθρώπου 

(πηγή:Βικιπαίδεια)




παρουσίασα στα μικράκια μου τα "Ανθρωπάκια" του Γαΐτη .... 

παρατηρήσαμε, αναλύσαμε, εκφραστήκαμε .....




με σύμμαχο τον ήλιο ....

.και παίζοντας με το φως και τις σκιές ....

δημιουργήσαμε τέχνη !!!




πολυπληθές το τμήμα μας ...

έτσι χωριστήκαμε σε μοντέλα και ζωγράφους ... 

συνεργασία, συντονισμός ζευγαριών, περιγράμματα ... 

και ο ήλιος να καίειιιιι .....

το αποτέλεσμα μοναδικό !!!





στη συνέχεια περάσαμε σε πιο σκιερό και δροσερό χώρο ..... 

και καταφέραμε στα "Ανθρωπάκια" μας, 

οριζόντιες και κάθετες γραμμές ή και τις δυο μαζί ...





αύριο θα επιχειρήσουμε να συνδέσουμε το έργο μας 

με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου .... 





θα προκύψει άραγε αφίσα με συνθήματα... 

θα ναι πορεία ειρήνης ....

ή ???


ποιος ξέρει που θα με οδηγήσουν τα μικράκια μου !!!






η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στη διαδικτυακή φίλη , 

αξιόλογη συναδέλφισσα και δημιουργική blogger: 

Μαρία από το Πυθαγόρειο της πολύπαθης Σάμου 

(η σκέψη μας μαζί σας...) 

η οποία μας έκανε γνωστό το έργο του Γαΐτη, 

μέσα από ποικίλες δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο ....

φυσικά και αύριο θα την 'κλέψουμε" ...

Μαρία τα φιλιά μου !!!




Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020

Πολυτεχνείο και ρομποτική ....





αξιοποιώντας φωτογραφικό υλικό και το παρακάτω βιντεάκι ....

γνωρίσαμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου ..






απομονώσαμε 4 αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες, 

των γεγονότων του Πολυτεχνείου .... 





και με το καινούργιο απόκτημά μας: beebot, 

αναδιηγηθήκαμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου .... 

φτιάχνοντας κώδικες, διαβάζοντας κώδικες .....

εφαρμόζοντας .... ρομποτική !!!





δεν περιγράφεται η χαρά και το ενδιαφέρον των μικρών μου !!!

συνεργαστήκαμε, δημιουργήσαμε, κάναμε λάθη, πετύχαμε !!!





σε ανοιχτό φύλλο εργασίας περάσαμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου 

σε αντιστοιχία με τη διαδικασία επιλογής φωτογραφιών 

και εφαρμογής beebot. ..




ενδεικτική δουλίτσα μας ...








Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

ο τροχός των χρωμάτων και των μεγεθών, εκτυπώσιμο ...




κλείνοντας το κύκλο με τα φθινοπωρινά φύλλα ....

ετοίμασα για τα μικράκια μου τον τροχό των χρωμάτων και των μεγεθών .... 

με στόχο την εκμάθηση μεγεθών, μικρό/μεσαίο/μεγάλο, 

και των φθινοπωρινών χρωμάτων, 

μέσα από παιγνιώδη μάθηση ...


σε κάθε παιδί δόθηκε ένας τροχός...

στον οποίο έπρεπε να χρωματίσει τα φύλλα του, σε φθινοπωρινές αποχρώσεις...

και μια φωτοτυπία δέντρου... 


ο τροχός παίζεται σε ατομικό ή σε ομαδικό επίπεδο ... 


ένα παιδί γυρνάει τον τροχό και το άλλο λέει stop...

σε όποιο χρώμα και μέγεθος φύλλου σταματήσει ο τροχός ... 

ο/οι παίχτης/ες καλούνται να χρωματίσουν ή να προσθέσουν στο δέντρο τους 

(το δέντρο μπορούν ακόμα να το σχεδιάσουν και μόνα τους)

το αντίστοιχο σε μέγεθος και χρώμα, φύλλο ...


ο τροχός δόθηκε και για το σπίτι... 

για ατελείωτο παιχνίδι !!!


μπορείτε να τον εκτυπώσετε:  ΕΔΩ





Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020

Europe Code



οι δραστηριότητες μας για τη βδομάδα  
κώδικα #CodeWeek 10-25 Οκτωβρίου 2020 
κέρδισαν το ενδιαφέρον μας και την διάκριση... 

μπράβο στα μικράκια μας !!!



Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

Η Αλληγορία του Φθινοπώρου του Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο ...




με αφορμή με το έργο του Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο ...






"Η Αλληγορία του Φθινοπώρου" του Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο ..... 

απεικονίζει μια ανδρική προσωπογραφίας σε προφίλ, 

που αποτελείται από διάφορα φρούτα και λαχανικά της εποχής....




παρατηρήσαμε το έργο .... 

αναλύσαμε...

συγκρίναμε... 

αντιστοιχήσαμε... 

καταλήξαμε ...

δημιουργήσαμε !!!







φθινοπωρινά φύλλα για τα μαλλιά μας .... 

ζωγραφιστά φθινοπωρινά φρούτα στα ρούχα μας .....

φαντασία και δημιουργία !!!

 αξεπέραστα τα μικράκια μου !!!









υλικό αντλήσαμε:

https://chlorisflora.wordpress.com/2017/09/25/%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%B8%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%80%CF%89%CF%81%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%AD%CF%80%CE%B5-%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%BD/