σημερινή μας ενασχόληση.............
η έννοια του μισού..............
συμμετρία ως προς τον άξονα......
το γράμμα των φύλλων και των φίλων .........Φφ!!!!!!
μάθαμε για το μισό και το ολόκληρο.......και δυο μισά κάνουν ένα ολόκληρο.......
πειραματιστήκαμε..........
παίξαμε........................
μπερδέψαμε................
και βρήκαμε το σωστό μισό........
χρησιμοποιήσαμε και τα ξύλινα φρούτα μας.......
μετά διπλώσαμε ένα Α4 (όπου είχαμε φωτοτυπίσει μισό φύλλο)........
και το γεμίσαμε με δαχτυλομπογιά!!!
διπλώσαμε.............ξεδιπλώσαμε.......
να το φύλλο μας ολόκληρο!!!!!!!!
συμμετρία ως προς τον άξονα
σειρά είχε το γράμμα ΦΦΦΦΦΦ!!!
φυσήξαμε............φφφφφφφφφφφ
το είπαμε δυνατά-σιγανά-αργά γρήγορα-χαρούμενα -θυμωμένα.........
βρήκαμε λέξεις από φφφφφφφφ......τις καταγράψαμε
αναζητήσαμε το Φ μέσα στην τάξη......
το βρήκαμε στο φθινόπωρο....και στο όνομα της Αφροδίτης.........
αναζητήσαμε και ακολουθήσαμε στον λαβύρινθο το Φ......
το βοηθήσαμε να βρει το δρόμο του για φτάσει το φυλλαράκι στο φιλαράκι του ...
σημειώσαμε τη διαδρομή.......για να μη ξεχαστεί......
μάθαμε και παίξαμε το γλωσσοδέτη......."φίλος φίλευε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο............"
περάσαμε σε φύλλο εργασίας.......
ΓΛΩΣΣΑ , ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ , ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ , ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ,........ΟΧΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήαύριο...εχω μια εκκρεμότητα....με κλασική μουσική...για να δουμε????
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστώ Κική!!
τι όμορφα.. σίγουρα το πιάσανε το νόημα τα παιδιά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτο εύχομαι Λάμπρο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστούμε Χρυσάνη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή