γράμμα-γραμματόσημο-ταχυδρόμος- ταχυδρομείο ..........
σειρά είχε σήμερα το γράμμα-αλληλογραφία........
[.πολλές οι απουσίες σήμερα..... λίγα τα παιδάκια μου, είχαμε και 2 απώλειες κατά τη διάρκεια της ημέρας.........αλλά δουλέψαμε .....]
πως επικοινωνούμε με ένα γράμμα-γραπτό μήνυμα.........αλληλογραφία.....ποιος φέρνει τα γράμματα......που στέλνουμε την αλληλογραφία μας......ταχυδρομείο-ταχυδρόμος-ταχυδρομικό κουτί
τι διαδικασία ακολουθούμε για να στείλουμε ένα γράμμα........τι είναι το γραμματόσημο....κλπ
παρατηρήσαμε και περιγράψαμε, γραμματόσημα......έχουν πάνω τους ζωγραφιές........γράμματα .......αριθμούς....σφραγίδα......επεξεργαστήκαμε-εξηγήσαμε-μάθαμε !!!
τα είδαμε μάλιστα και με μεγενθυτικό φακό, για περισσότερη λεπτομέρεια .....
τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τις απεικονίσεις των γραμματοσήμων....
.
μαθηματικά παιχνίδια με γραμματόσημα......
ομοδοποιήσαμε......ποια είναι όμοια.... ...προσπαθήσαμε ακόμη να τα ομαδοποιήσουμε ανάλογα με την απεικόνισή τους......κατά θέμα......πρόσωπα-τοπία-παιχνίδια.....κλπ
μετρήσαμε πόσα όμοια γραμματόσημα έχουμε σε κάθε ομάδα.....
τα
αριθμήσαμε....συγκρίναμε....διαπιστώσαμε......ποια είναι τα πιο πολλά
...πιο λίγα......ίσα-ίσα...
ας γράψουμε ένα γράμμα , για να στείλουμε μήνυμα στον-στην φίλο-φίλη μας.....
"σου στέλνω Δήμητρα ένα γράμμα, η Ιόννη σου.....ήρθα για να παίξουμε"
"έλα σχολείο Νάσια "
"μετά το σχολείο θα πάω στο σπίτι της Δήμητρας και θα παίξουμε πολύ καλά "
"κουλουράκια για τον Έλβις"
"να παίξουμε τρενάκι"
"Χρυσάνθη θα ρθω σπίτι σου"
γνήσια δείγματα γραφής........
[για να γράψουν τα ονόματα των φίλων τους ή τον αποστολέα, κάποιοι χρησιμοποίησαν τα καρτελάκια με τα ονόματα ....για βοήθεια.....]
και αφού γράψαμε το μήνυμά μας ....το κλείσαμε σε φακελάκι.....βάλαμε γραμματόσημο...
γράψαμε αποστολέα και παραλήπτη.....σφραγίσαμε.....
και ρίξαμε το γράμματά μας στο ταχυδρομικό κουτί ........
θα περιμένουμε τον ταχυδρόμο να τα πάρει.....
για να φτάσουν έγκαιρα στους φίλους μας.....
" ζωγραφίζω τι υπάρχει έξω από το γραμματόσημο "
μια ιδέα που είδαμε από την Μαρίνα Ράλλη και Σέβα ...... την αξιοποιήσαμε ....... με βάση το γραμματόσημο......
κόψαμε ένα χαρτονάκι σε στυλ ..γραμματοσήμου(με ζικ-ζακ )....κολλήσαμε στο κέντρο ένα γραμματόσημο....τα παιδιά έπρεπε να φανταστούν και να ζωγραφίσουν τη συνέχεια της απεικόνισης.....τι υπάρχει έξω από το γραμματόσημο??? κάποιοι θέλησαν βοήθεια......συζητήσαμε ...τι θα μπορούσε να υπάρχει έξω από το γραμματόσημο, ή τι παρέα θα του ζωγραφίζαμε.......
εδώ απεικονίζεται, ένας αστακός.....τον έβαλε σε γυάλα, έφτιαξε κι άλλες γυάλες με ψαράκια-χελώνες-καρχαρία....... -μαγαζί που πουλάει ζωάκια σε γυάλες-
το γραμματόσημο απεικονίζει χορό με παραδοσιακές στολές......ας κρατήσουν οι χοροί.......
γραμματόσημο με παιδικό παιχνίδι-κούκλα..... ζωγράφισε, το τρενάκι.......
η κουκουβάγια πάνω στο δέντρο, παρέα με τις φίλες της.......
το γραμματόσημο απεικονίζει τη γη........ζωγράφισε, πλανήτες-διάστημα-ήλιο-αστέρια..........εεεε...... το 'χαμε και πρόσφατο το θέμα !!!
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ! ΑΧ, ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ γλυκά τα γράμματα σας! Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΠΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ !!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΠΩ ΠΕΤΑΤΕΕΕΕΕΕ ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΡΑΜΜΑ ΤΕΤΟΙΟ ΝΑ ΛΑΒΩΩΩΩΩΩ,,ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΟΥ ,,!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυάου, εσείς την απογειώσατε την ιδέα της εικόνας!!!!!!!! όλα τέλεια!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπω πω ολα τα εκανες.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΡΑΙΟ ΘΕΜΑ
τι όμορφα που αναπτύξατε το θέμα Κατερίνα, ειδικά το γραμματόσημο ήταν καταπληκτικό.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΛία
ωραιες δραστηριοτητες!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραία δραστηριότητα γραφής!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΝΥΜΑ ΕΛΗΦΘΗ! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαπλά ................ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή