μια έκπληξη περίμενε σήμερα τα μικρά μου !!!!
Ωωωωωω τι έγινε εδώ ???
ποιος μπήκε άραγε, κρυφά στο νηπιαγωγείο μας ???
πατημασιές παντού .....
δεν είναι πατημασιές ανθρώπου.......
κάποιο ζωάκι μάλλον....
το τι ακολούθησε δεν περιγράφεται .....
σαστισμένα τα νηπιάκια μου ....
φωτογραφίσαμε λοιπόν τα ίχνη του άγνωστου επισκέπτη ......
ανεβάσαμε την φωτογραφία στο Google
και κάναμε αναζήτηση βάση της εικόνας .....
η αναζήτηση μας οδήγησε στα ίχνη ενός ρακούν .....
και μεις ένα μόνο ρακούν γνωρίζουμε, τον Τσέστερ !!!!
η ταυτότητα του παράξενου επισκέπτη αποκαλύφθηκε !!!!
μα που οδηγούν τα ίχνη ???
να ο υπεύθυνος της κατάστασης, ο Τσέστερ !!!
μαζί του είχε ένα γράμμα και δυο φακέλλους ....
διαβάσαμε το γράμμα.......
ο Τσέστερ μας ζήτησε :
1. να διαβάσουμε τους γρίφους.....
να τους λύσουμε......
και να ανακαλύψουμε την αντίστοιχη γωνιά .....
2. να οργανώσουμε τα κέντρα ενδιαφέροντος
( οι γρίφοι από το υπέροχο υλικό της Μαρίας )
- με το υλικό του πρώτου φακέλου......
τις εικόνες που απεικόνιζαν τα κέντρα ενδιαφέροντος και τους γρίφους ....
αναζητήσαμε και ανακαλύψαμε τις γωνιές !!!
διάβαζα τον γρίφο .....
το παιδί που τον μάντευε,
αναγνώριζε την αντίστοιχη εικόνα του κέντρου ενδιαφέροντος ......
και αναζητούσε την πατούσα του Τσέστερ στην ανάλογη γωνιά.....
τέλος κέρδισε την πατούσα, του Τσέστερ !!!
- με το υλικό του δεύτερου φακέλου........
τα Τσεστεράκια .....
οργανώσαμε τα κέντρα ενδιαφέροντος !!!
τα Τσεστεράκια .....
οργανώσαμε τα κέντρα ενδιαφέροντος !!!
αναγνωρίσαμε τα κέντρα ενδιαφέροντος και τα γνωρίσαμε.......
ψαχουλέψαμε τις γωνιές και διακρίναμε τα αντικείμενα που τις απαρτίζουν
καθώς και από τα υλικά που αποτελούνται .....
συναποφασίσαμε με τα παιδιά,
τον αριθμό των παιδιών που θα παίζουν σε κάθε γωνιά.......
και τοποθετήσαμε το αντίστοιχο Τσεστεράκι - ρακουνάκι .....
πίνακας επιλογής του κέντρου ενδιαφέροντος !!!
τοποθετήσαμε και τον πίνακα με την επιλογή της γωνιάς......
τα ονόματα τα γράψαμε σε μανταλάκια......
όταν είναι η ώρα να περάσουμε στις αυθόρμητες δραστηριότητες ,
κάθε παιδί δηλώνει με το μανταλάκι του -όνομά του, την επιλογή της γωνιάς........
οι γωνιές δεν χρησιμοποιούνται όλες από την αρχή της χρονιάς .......
τοποθετήσαμε και τον πίνακα με την επιλογή της γωνιάς......
τα ονόματα τα γράψαμε σε μανταλάκια......
όταν είναι η ώρα να περάσουμε στις αυθόρμητες δραστηριότητες ,
κάθε παιδί δηλώνει με το μανταλάκι του -όνομά του, την επιλογή της γωνιάς........
οι γωνιές δεν χρησιμοποιούνται όλες από την αρχή της χρονιάς .......
ΧΑ ΧΑ! ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΠΑΤΟΥΣΕΣ/ΙΧΝΗ!!!! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΑΤΟΜΟ!!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστώ κοριτσάρα μου !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή