Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

λιομάζωμα .....



η σημερινή μας ενασχόληση είχε να κάνει με την ελιά ...... 

θέλοντας να διαπιστώσω τις προυπάρχουσες εμπειρίες 

και  γνώσεις των παιδιών για το θέμα.....


επέλεξα 4 εικόνες :

1.πίνακας του Θεόφιλου : "Λιομάζωμα" 

2. ένα περιστέρι με κλαδί ελιάς 

3. Αθηνά και Ποσειδώνας 

4. στέψη νικητή με κότινο


διαπιστώσαμε ότι το κοινό στοιχείο και στις τέσσερις εικόνες ήταν η ελιά ....




 χωριστήκαμε σε ομάδες.... 

έδωσα σε κάθε ομάδα μια εικόνα ....

οι πιο πολλές πληροφορίες δόθηκαν για το λιομάζωμα ..... 

οικείο θέμα, για τα παιδιά του τόπου μας .... 

για τις υπόλοιπες εικόνες τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν θεωρήθηκαν ελλειπή ...... 

έτσι αποφασίσαμε, κάθε μέλος της ομάδας να πάρει την εικόνα που του αντιστοιχεί στο σπίτι και σε συνεργασία με τους γονείς του, να συγκεντρώσει πληροφορίες ..... 

αύριο, οι πληροφορίες που θα συγκεντρωθούν 

και στη συνέχεια θα παρουσιαστούν στην ολομέλεια, 

από τους αρχηγούς των ομάδων .....




αλλά μια και έχουμε το προνόμιο ( αν και ζούμε σε πόλη )

το νηπιαγωγείο μας, να βρίσκεται στην εξοχή ......


επισκεφτήκαμε παραπλήσιο ελαιώνα για να "μαζέψουμε" ελιές..... 

δραματοποιώντας τον πίνακα του Θεόφιλου !!!





και κρυφά - κρυφά τρυπώσαμε στο έργο του Θεόφιλου !!!

μας βλέπετε ???







με πρώτη ύλη, υφάσματα, 

σκαρώσαμε ένα καδράκι ......

μμμμ ...... για που προορίζεται άραγε ????



7 σχόλια:

  1. Καλά, λάτρεψα τον πίνακα με τα παιδιά μέσα!!! Τέλειο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραίες ιδέες Κατερίνα μου!!!!!!! Ο πίνακας του Θεόφιλου φανταστικός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια η ιδέα με τον πίνακα του Θεόφιλου. Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια! Πολύ αξιόλογη η δουλειά σας! Θα μπορούσατε να μου πείτε ποια εφαρμογή χρησιμοποιήσετε για να προσθέσετε τα παιδιά στον πίνακα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ 😍
    Συγκεκριμένα χρησιμοποίησα 2 εφαρμογές...
    το Remove background για να αφαιρέσω το background από κάθε εικόνα παιδιού και το Pizap για να γίνει η σύνθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή