Τρίτη 24 Μαΐου 2022

πειραματίζομαι με το νερό ...




Θεματική: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία
Υποθεματική: STEM/STEAM
Ρομποτική 


«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

5ο  εργαστήριο

1η δραστηριότητα:

η εκπαιδευτικός συζητάει με τα παιδιά για τη δύναμη του νερού και κατασκευάζουν ένα φράγμα με το οικοδομικό υλικό της τάξης.

 


2η δραστηριότητα:

με την βοήθεια του/της εκπαιδευτικού οι μαθητές/τριες κάνουν  υποθέσεις και πειράματα για διάφορα υλικά και την διαλυτότητα τους στο νερό.
 

3η δραστηριότητα:

η εκπαιδευτικός ορίζει μια ομάδα μαθητών/τριών να καταγράψουν   τα δεδομένα του πειράματοςενώ οι υπόλοιποι μαθητές/τριες είναι παρατηρητές


οι δραστηριότητες 2 και 3

πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με του γονείς στο σπίτι ...




και μας στάλθηκαν οι φώτο των πειραμάτων ...














στη συνέχεια τα παιδιά παρουσίασαν στην ολομέλεια τα αποτελέσματα ...





4η δραστηριότητα:

Οι μαθητές/τριες ανακαλύπτουν το φαινόμενο της τήξης και της πήξης παρακολουθώντας το παρακάτω βίντεο που δημιουργήθηκε από τους μαθητές του 4ου νηπιαγωγείου Αγίας Βαρβάρας https://youtu.be/SrmGoLrDIZc .
 

5η δραστηριότητα:

Τα παιδιά δημιουργούν  παζλ, στο οποίο περιγράφεται κατά χρονική ακολουθία, ο κύκλος του νερού. Το ζωγραφίζουν, το κόβουν και στη συνέχεια το συναρμολογούν.



 Φορέας / εκπονητής: 3ο ΠΕΚΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, Παρασκευή Φώτη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου