Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024

Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ Με ασφάλεια κυκλοφορώ, 4ο εργαστήριο ...

  Θεματικός κύκλος εργαστηρίων δεξιοτήτων: 

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ 

1. ΥΓΕΙΑ: 
Ασφάλεια στο δρόμο  

Θέμα "Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ"


4ο εργαστήριο:  «Αν ήταν αλλιώς..»




Δραστηριότητα 1η : 

... με εικόνες οδικών ατυχημάτων ...

έκφραση, συζήτηση ....


Δραστηριότητα 2η :θεατρικό παιχνίδι








Δραστηριότητα 3η: 

πινακίδες σήμανσης/σχήματα και δρόμοι





Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

Μάρτης είναι ......και χελιδονίσματα !!!!




μια ματιά στα χελιδονίσματα 

και τα μαρτάκια των προηγούμενων ετών .....



πατήστε ΕΔΩ




πατήστε  ΕΔΩ






πατήστε: ΕΔΩ








πατήστε: ΕΔΩ






πατήστε  ΕΔΩ





πατήστε ΕΔΩ






πατήστε: ΕΔΩ





πατήστε: ΕΔΩ





πατήστε ΕΔΩ




πατήστε  ΕΔΩ




πατήστε ΕΔΩ



πατήστε ΕΔΩ




πατήστε ΕΔΩ




πατήστε ΕΔΩ





 

πατήστε ΕΔΩ







Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ Με ασφάλεια κυκλοφορώ, 3ο εργαστήριο ...

  Θεματικός κύκλος εργαστηρίων δεξιοτήτων: 

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ 

1. ΥΓΕΙΑ: 
Ασφάλεια στο δρόμο  

Θέμα "Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ"





3ο εργαστήριο:  "Η  σημασία των κανόνων"

Δραστηριότητα 1η : 

συμπεριφορά στο δρόμο ως πεζοί και τι κανόνες ακολουθούμε ...

Δραστηριότητα 2η :

διαβάζουμε το παραμύθι: "Ο Φίλος μου ο Ποδηλατάκιας".

... κάνουμε εννοιολογικές προεκτάσεις και να διατυπώσουμε ερωτήματα ...




 φτιάχνουμε τα δικά μας ποδήλατα  ...


 



Δραστηριότητα 3η :
φτιάχνουμε το ατομικό μας «Μικρό βιβλίο» με πρωταγωνιστή το ποδήλατο.




υλικό:

 file:///C:/Users/User/Desktop/000/%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%99%CE%91%20%CE%94%CE%95%CE%9E%CE%99%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%A9%CE%9D/%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%89%CE%A1%CE%99%CE%91%2023-24/%CE%A4%CE%BF%CE%BD%20%CE%9A%CE%9F%CE%9A%20%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CF%8E%20%CE%9C%CE%B5%20%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1%20%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CF%8E.pdf



Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

ισότητες και ανισότητες....



το νέο μας "απόκτημα" 

για το κέντρο ενδιαφέροντος, των μαθηματικών ...





το κροκοδειλάκι 🐊 

σύμβολο της ισότητας και της ανισότητας ...





ήρθε στην παρεούλα μας, 

κάθε πρωί μετρώντας και καταγράφοντας, τον αριθμό αγοριών κοριτσιών, 

"σηματοδοτούμε: τις ισότητες ή τις ανισότητες που προκείπτουν ....




για την κατασκευή του, χρειαστήκαμε,  

δύο γλωσσοπίεστρα, δύο κομμάτια πλαστικοποίησης,  μάτια και δόντια... 


λεπτομέρειες δείτε στο video που ακολουθεί:


 

Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024

Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ Με ασφάλεια κυκλοφορώ, 2ο εργαστήριο ...

 Θεματικός κύκλος εργαστηρίων δεξιοτήτων: 

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ 

1. ΥΓΕΙΑ: 
Ασφάλεια στο δρόμο  

Θέμα "Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ"

2ο εργαστήριο:  «Αποκωδικοποιώντας τον Κώδικα»

Δραστηριότητα 1η : «Καλώς τον κύριο Κ.Ο.Κ.»

 



ακούσαμε την ιστορία ......

μαθαίνουμε τα σήματα και συζητάμε για την χρησιμότητά τους.....





φτιάχνουμε σύνθετες λέξεις με την λέξη «δρόμος» ....


υλικό:

 file:///C:/Users/User/Desktop/000/%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%99%CE%91%20%CE%94%CE%95%CE%9E%CE%99%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%A9%CE%9D/%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%89%CE%A1%CE%99%CE%91%2023-24/%CE%A4%CE%BF%CE%BD%20%CE%9A%CE%9F%CE%9A%20%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CF%8E%20%CE%9C%CE%B5%20%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1%20%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CF%8E.pdf

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

Love Monster ...



με αφορμή το βιβλίο,  Love Monster, 

ανταπαντήσαμε στα σημερινά ερωτήματα για την μέρα των ερωτευμένων... 

μια τρυφερή ιστορία που διδάσκει τη σημασία της αποδοχής της μοναδικότητας και της εύρεσης αγάπης σε απροσδόκητα μέρη....





παρακολουθήσαμε το video... 


με το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης,  Magic School Ai 

και πιο συγκεκριμένα με το αντικείμενο, 

YouTube Video Questions, 

δημιουργήσαμε ερωτήσεις κατανόησης του video ....


αναλύσαμε και κατανοήσαμε την ιστορία...




διακρίναμε τα συναισθήματα του μικρού πρωταγωνιστή της ιστορίας....




αναλύσαμε και αναπαραγάγαμε διαφορετικά συναισθήματα...





δώσαμε "ταυτότητα" στο τερατάκι μας ..

 και φτιάξαμε 

♥️ το αγαπημένο μας τερατάκι ♥️





Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024

"αντανακλάσεις"



με αφορμή, μια μέρα βροχερή  ...




"παιχνίδια" στην αυλή ...

φυσικές επιστήμες και stem...



επιστρέφοντας στη τάξη, αναζητήσαμε πηγές ανάκλασης....




"εξασκηθήκαμε" σε αντανακλάσεις  ....



παίξαμε αντανακλάσεις ...



δημιουργήσαμε αντανακλάσεις ...




δώσαμε "ζωή" στις αντανακλάσεις μας ...




και τέλος αντανακλάσεις, οργανωμένες και αυθόρμητες 

...


Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024

ενα ζευγάρι παράξενα γάντια ...



ο λόγος για ζευγάρια ...





ένα ζευγάρι γάντια, ένα ζευγάρι κάλτσες, 

ένα ζευγάρι γυαλιά, ένα ζευγάρι ...




ψαρεύοντας ζευγάρια παπουτσιών ...

"μπήκαμε" στα παπούτσια των φίλων μας ... 





αναζητήσαμε ζευγάρια on line...





συνδυάσαμε παράξενα ζευγάρια ...

αναζητώντας κοινό σημείο μεταξύ τους 

και αιτιολογώντας αυτό ... 


δλδ: το αεροπλάνο πάει με το Α, γιατί αρχίζει από Α,

αλλά ταιριάζει και με το άλογο 

γιατί και τα δύο αρχίζουν από Α, 

όμως ταιριάζει και με τη γάτα γιατί είναι και τα δύο ζωάκια και έχουν και τα δύο ουρά... κλπ 


πλέξιμο σωστό μα τα καταφέραμε στο λεπτό !!!





σε ανοιχτό φύλλο εργασίας, 

περάσαμε τα δικά μας παράξενα ζευγάρια ...





τέλος φτιάξαμε και ένα ζευγάρι παράξενα γάντια ...

για το κρύο !!!