συγκρότηση ομάδων με τα "φιλάκια"του Τσέστερ !!!
Α/σύνθεση 2άδων !!!
τι σκόρπισε πια, ο Τσέστερ, μέσα στην τάξη ????
χαρτάκια δεξιά και αριστερά.......
μπας και έγινε άταχτος ???
όχι βέβαια, ο Τσέστερ, δεν τα κάνει αυτά .....
η μουσική ξεκινά ....
όλοι κινούνται στο χώρο,
προσοχή μην ακουμπήσουμε ο ένας τον άλλον .....
η μουσική σταματά .....
το κάθε παιδί πρέπει να πάρει ένα από τα σκορπισμένα χαρτιά ....
και ψάχνει να βρει ένα φιλαράκι, με βάση, το ίδιο χρώμα......
συμπληρώνει το άλλο του μισό ....
το "φιλάκι" του Τσέστερ !!!!
επιτεύχθει η σύνθεση δυάδων !!!
δραστηριότητες γνωριμίας, εξοικείωσης, επικοινωνίας, συνεργασίας
και σύνδεσης των μελών της δυάδας
1. συστήνομαι ....
λέμε τα ονόματα μας......
λέμε μυστικά ....... πειραζόμαστε ..... γνωριζόμαστε !!!
2. οδηγός και αυτοκίνητο ....
Ο ένας είναι το αυτοκίνητο
και ο άλλος ο οδηγός. Το παιδί που παριστάνει το
αυτοκίνητο έχει τα μάτια κλειστά και ο οδηγός
σπρώχνοντάς τον ελαφρά από τους ώμους τον
οδηγεί στο χώρο φροντίζοντας να μη χτυπήσει ή
να συγκρουστεί με κάποιο άλλο αυτοκίνητο.
3. πάρε το μαξιλάρι ....
οι δυάδες παίζουν με ένα μαξιλάρι,
χωρίς να χρησιμοποιούν τα χέρια τους.
Προσπαθούν ο ένας να δίνει το μαξιλάρι στον
άλλον κρατώντας το με διάφορα μέλη του
σώματός τους. π.χ. με τα γόνατα, το κεφάλι, κ.λ.π.
4. με μια γκοφρέ κορδέλα ....
Τα παιδιά σε δυάδες, κρατούν μια χάρτινη κορδέλα (γκοφρέ).
Με τη
μουσική περπατούν στο χώρο και παίζουν με την κορδέλα,
προσπαθώντας να
μην σκιστεί.
5. πισωπατώντας με ένα κουβάρι ......
οι δυάδες παίζουν με ένα
κουβάρι. Ο κάτοχος του κουβαριού το ξετυλίγει
κάνοντας διάφορα σχέδια και ο άλλος ακολουθεί
πατώντας πάνω στη γραμμή με όποιο τρόπο του
ζητηθεί .π.χ. στις μύτες των ποδιών, τις φτέρνες,
κ.λ.π. Όταν φτάσουν στο τέλος της διαδρομής, ο
κάτοχος του κουβαριού αρχίζει να μαζεύει το
κουβάρι και το παιδί που τον ακολουθούσε πρέπει
να κάνει τη διαδρομή περπατώντας προς τα πίσω
(με την πλάτη).
Β/σύνθεση 4άδων !!!
τώρα δύο, ίδιου χρώματος "φιλάκια"....
ενώνονται και συνθέτουν την 4άδα !!!
οι ομάδες μας είναι σχεδόν έτοιμες, διαχωρισμένες βάση χρώματος......
κόκκινη - κίτρινη - πράσινη - μπλε !!!
ακολουθούν, δραστηριότητες γνωριμίας, εξοικείωσης, επικοινωνίας, συνεργασίας
και σύνδεσης των μελών της τετράδας
1. συστήνομαι .....
λέμε το όνομά μας χτυπώντας παλαμάκια ....
2. σαρανταποδαρούσα .....
Τα παιδιά καθισμένα στο πάτωμα το ένα πίσω από
το άλλο, το μπροστινό παιδί πιάνει τα πόδια του παιδιού που βρίσκεται πίσω του. Προσπαθούν να κάνουν μια
σαρανταποδαρούσα και να κινηθούν στο χώρο.
3. διάδρομος γυμναστικής ....
πάνω σε χαρτί του μέτρου ....
η ομάδα, πατάει ένα μέρος του χαρτιού και το υπόλοιπο την σκεπάζει ....
η ομάδα προσπαθεί να προχωρήσει ελευθερώνοντας τόσο χαρτί κάθε φορά
όσο χρειάζεται, χωρίς να σκιστεί το χαρτί ....
Γ/παραγωγή συλλογικού έργου !!!
κάθε ομάδα βάφει το "φιλάκι" του Τσέστερ στο αντίστοιχο το χρώμα, που ανήκει.....
αφήνει τα αποτυπώματά της.......
γράφει τα όνοματά των μελών της ....
και ολοκληρώσει το έμβλημα της ομάδας τους !!!
κάποια από τα παιχνίδια μας τα βρήκαμε στο :Τεύχος Α, παιχνίδια γνωριμίας, εμπιστοσύνης....
4 σχόλια:
εξαιρετικη δουλεια...πολλα μπραβο!
ευχαριστωωωωωω !!!!!
Υπέροχα Κατερινα!Θα μας ταξιδεψεις πάλι!
Ευχαριστώ Λια μου !!!
Δημοσίευση σχολίου