στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!
αναγνωρίζοντας το όνομά μου !!!!
\
πλαστικοποίησα φωτογραφίες των παιδιών με το όνομά τους .....
κάτω από το όνομά τους κόλλησα χριτς-χρατς ....
σκόρπισα στο χώρο καρτέλες με το όνομα κάθε παιδιού ....
κάθε παιδί έβρισκε το όνομά του,
χρησιμοποιώντας ως πίνακα αναφοράς τις πλαστικοποιημένες σελίδες ......
και ταύτιζε το όνομά του ....
όλα μαζί, τοποθετήθηκαν σε ντοσιέ .....
στη γωνιά της γραφής, τα μικράκια μου θα μπορούν πλέον
να ταυτίζουν όλα τα ονόματα του τμήματος μας και να τα αντιγράφουν.
και ενώ μέσα στην τάξη επιχειρούσαμε να διακρίνουμε το όνομά μας .....
στο διάδρομο και στην τάφρο του κάστρου μας,
χαλάρωναν, οι κροκόδειλοι .....
επιδαπέδιο παιχνίδι για το όνομά μας:
"πρόσεχε μην ξυπνήσεις τον κροκόδειλο"
κάθε παιδί κρατούσε στο χέρι του, την καρτέλα του ονόματος του .....
για να φτάσει στην είσοδο του κάστρου και να μπει μέσα με ασφάλεια,
έπρεπε να πατήσει, μόνο, πάνω στα βραχάκια που περιείχαν το όνομά του
και να καταφέρει να μαζέψει όλες τις καρτέλες με το όνομά του ....
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
"ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟ"
αν τα κατάφερνε .....
μια γλυκιά ανταμοιβή, το περίμενε στην είσοδο του κάστρου.....
φυσικά και τα καταφέραμε όλοι !!!!
στη συνέχεια,
σε λάβαρα, που για οικόσημο έφεραν την φωτογραφία μας ....
και αφού πλέον αναγνωρίσαμε το όνομά μας ....
κολλήσαμε την καρτέλα με το όνομά μας
και διακοσμήσαμε με πολύχρωμα χαρτάκια !!!!
τα λάβαρα μας .... σε τάξη !!!
πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο .....
πολύχρωμες, διασκεδαστικές, δημιουργικές !!!!
οπτικοκινητικός συντονισμός !!!
τύλιξα ρολά από χαρτί υγείας με χρωματιστά χαρτιά, τα ψαλίδισα
και τα μετέτρεψα σε ανθρωπάκια .....
ας κόψουμε τα μαλλάκια τους !!!!
το πριν και το μετά .....
τα απομεινάρια ......
αποδόθηκαν εικαστικά !!!
την προηγούμενη Παρασκευή δόθηκαν στα παιδιά ασπίδες
με τις σχετικές οδηγίες στους γονείς ......
τα παιδιά σε συνεργασία με τους δικούς τους
έπρεπε να μεταφέρουν στις ασπίδες τους, πληροφορίες, για τα ίδια .....
δεν ξεχνάμε, βέβαια, να διακοσμήσουμε τις ασπίδες μας !!!!!
η αυτοπαρουσίαση μας ξεκίνησε σήμερα,
με μεγάλη επιτυχία !!!
πόσο αγαπώ αυτές τις στιγμές !!!!
με στόχο να αναπτύξουμε και να κατανοήσουμε την έννοια της συνεργασίας,
προκειμένου αργότερα να προχωρήσουμε στην σύνθεση των ομάδων ....
διαβάσαμε, το βιβλίο ....
"οι δυο ουρές"
της αγαπημένης μας,
Γιολάντας Τσορώνη Γεωργιάδη
Ο Ψαρής, το γκρίζο άλογο, ησυχία δε βρίσκει από τις
ενοχλητικές αλογόμυγες.
Το ίδιο κι ο Ντορής, το κόκκινο άλογο.
Κουνούν την ουρά τους για να τις
διώξουν!
Αυτές όμως... εκεί!
- "Είναι τόσο πολλές, που πρέπει να έχει κανείς δυο ουρές"
αναστενάζει ο Ντορής.
- "Μα πού να βρούμε δυο ουρές;" σκέφτεται μετά.
- "Εύκολο!" λέει ο Ψαρής. "Μου έδωσες ιδέα!"
και
καταστρώνει σχέδιο στο πι και φι.
Τι ωραία που είναι τώρα χωρίς τις αλογόμυγες να τους τσιμπάνε!
Μα πώς κατάφεραν να τις κρατήσουν μακριά τους;
"Οι δυο ουρές" είναι διασκευή μιας ιστορίας που κάποτε έλεγε η
γιαγιά.
(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
διαβάσαμε και αναλύσαμε το βιβλίο .....
τι κατάφεραν ο Ντορής και ο Ψαρής,
όταν έγιναν φίλοι και συνεργάστηκαν ???
ζωγραφίσαμε τι μπορούμε να καταφέρουμε
όταν συνεργαζόμαστε με τους φίλους μας ....
το παρουσιάσαμε στην ολομέλεια ....
στη συνέχεια συνεργαστήκαμε ....
και κάναμε τις ζωγραφιές μας κρίκους ....
οι οποίες, αποτέλεσαν το σώμα,
του δράκου της συνεργασίας και της φιλίας !!!!
την ιδέα για το δράκο βρήκαμε: ΕΔΩ
με αφορμή το βιβλίο του Αντώνη Παπαθεοδούλου,
"οι καλοί και οι κακοί ιππότες"
αντιληφθήκαμε την αναγκαιότητα κανόνων στην τάξη μας ....
Οι κακοί ιππότες λένε: Φέρνουμε Κριό Πολιορκητικό την πύλη
σας να την γκρεμίσει!
Κι οι καλοί ιππότες απαντούν: Μην κάνετε κόπο, αφού είναι
ανοιχτή...
δεν την έχουμε κλείσει.
Ένα βιβλίο γεμάτο ιππότες, κάστρα, πανοπλίες
και αστείες ρίμες,
για να μάθουμε να αντιμετωπίζουμε διαφορετικά κάθε λογής
"κακούς"
ή απλώς για να σκάσουμε στα γέλια !!!
διαβάσαμε το βιβλίο .....
αναλύσαμε τα γεγονότα....
σκάσαμε στα γέλια !!!
γιατί άραγε οι κακοί ιππότες φοβερίζουν ???
πως τους αντιμετωπίζουν οι καλοί ιππότες???
εμείς πότε εφαρμόζουμε επιθυμητές συμπεριφορές,
στο δικό μας κάστρο/τάξη και πότε όχι ????
τι θα κάνουμε για αυτό ???
ένας ιππότης όμως ξεπήδησε από το βιβλίο ....
και σε mail που μας έστειλε .....
έδινε οδηγίες για την υλοποίηση 4 αποστολών ...
1. αποστολή
στα κάστρα των καλών και των κακών ιπποτών,
έπρεπε να ταιριάξαμε τις επιθυμητές και μη, συμπεριφορές ...
και να δηλώσουμε την προτίμησή μας σε ποιο κάστρο θα θέλαμε να ζούμε .....
φυσικά όλοι επιλέξαμε το κάστρο των καλών ιπποτών !!!
2. αποστολή
να χρωματίσαμε τις επιθυμητές και μη συμπεριφορές ...
και τις βάλουμε στη "θέση" τους
3. αποστολή
ας παίξουμε !!!
μια κορδέλα ξετυλίγεται από χέρι σε χέρι ....
το κάθε παιδί πρέπει να αναφέρει μια μη επιθυμητή συμπεριφορά
και να περάσει την κορδέλα σε άλλο παιδί ......
"μπλέξαμε"
πως θα ξεμπλέξουμε τώρα???
ξεκινώντας από το τελευταίο παιδί, στο οποίο, έφτασε η κορδέλα ......
λέει ο καθένας μια επιθυμητή συμπεριφορά και η κορδέλα μαζεύεται ξανά ....
τα πράγματα μπήκαν στην θέση τους πια !!!
4. αποστολή
θεσπίζουμε και ζωγραφίζουμε τους κανόνες του κάστρου μας/τάξης μας ....
βάζουμε την υπογραφή μας
και υποσχόμαστε να τηρούμε τους κανόνες
ευχαριστημένος πλέον, ο αντιπρόσωπος των καλών ιπποτών
θα κοιμηθεί ήσυχα, το Σαββατοκύριακο, στο νηπιαγωγείο μας .....
και θα ναι πάντα κει
με το αστραφτερό του σπαθί,
τους κανόνες να τηρεί !!!!
μας ενέπνευσε, η αγαπημένη μας Πόπη !!!
τις εικόνες, για τους κανόνες, τις πήραμε από ΕΔΩ
τέλος σε υποστηρικτικό υλικό περάσαμε την προτίμησή μας
και την αιτιολογήσαμε !!!!
τα αποτυπώματά μας.....
σε ασπίδες ιπποτών !!!!
και η οργάνωση των κέντρων ενδιαφερόντων .....
κινηθήκαμε σε πλαίσιο,
που θα δείτε: ΕΔΩ και ΕΔΩ
με πολύ κέφι, μεράκι, αγάπη και στιγμές δημιουργίας
έφτασε το μικρό μου μπλοκάκι, στα 7 του !!!
συνεχίζουμε με στήριξη τη θετική σας ενέργεια, αγάπη και αποδοχή !!!
σας ευχαριστώ
πως ένιωθε το μικρό ρακούν την πρώτη μέρα στο σχολείο .......
τι έκανε η μαμά του, για να το βοηθήσει .....
τα κατάφερε τελικά ο Τσέστερ να παραμείνει χαρούμενος στο σχολείο ???
αναλύσαμε τα προσωπικά μας συναισθήματα
της 1ης μέρας στο νηπιαγωγείο .....
επιχειρηματολογήσαμε ......
ένα κάστρο με χαρούμενους ιππότες και πριγκίπισσες ......
καθώς και με λυπημένους ιππότες και πριγκίπισσες .....
περίμενε τα μικράκια μου ...
στα παιδιά δόθηκαν χαρούμενοι και λυπημένοι ιππότες και πριγκίπισσες .....
ο καθένας δήλωνε τα συναισθήματά του και αιτιολογούσε αυτά ...
στη συνέχεια, ανάλογα με το φύλο του και τα συναισθήματα της 1ης μέρας ....
επέλεγε και έκοβε το αντίστοιχο clipart....
τέλος, το κολλούσε στην ανάλογη πλευρά του κάστρου !!!
καταμετρήθηκαν τα αποτελέσματα ....
η ίδια διαδικασία δόθηκε και σε υποστηρικτικό υλικό ....