Θεματικός κύκλος εργαστηρίων δεξιοτήτων:
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
κλιματική αλλαγή-φυσικέςκαταστροφές, πολιτική προστασία
Θέμα «προστάτεψε το δάσος είναι πηγή ζωής»
7ο εργαστήριο:
«αξιολόγηση-αναστοχασμός»
1η Δραστηριότητα :
Συζήτηση στην ολομέλεια και
δημιουργία του τελικού
εννοιολογικού χάρτη με στόχο την
καταγραφή και τεκμηρίωση της
νεοαποκτηθείσας γνώσης των
παιδιών.
Η σύγκριση των
εννοιολογικών χαρτών (αρχικών και
τελικού) κινητοποιούν τις
μεταγνωστικές διεργασίες μέσω του
αναστοχασμού.
Οι μαθητές/τριες
αναστοχάζονται σχετικά με την
πορεία της διαδικασία της μάθησης
τους, τον εμπλουτισμό των
πρότερων γνώσεων τους και
αξιολογούν τη συνεισφορά τους στη
μαθησιακή διαδικασία.
Αξιοποιείται
η ρουτίνα σκέψης « Τότε νόμισαΤώρα ξέρω»
2η Δραστηριότητα :
Οι μαθητές/τριες οργανώνουν μια
έκθεση των ατομικών και ομαδικών
τους εργασιών που προέκυψαν από
τα εργαστήρια με καλεσμένους τους
γονείς.
3η Δραστηριότητα :
Οι μαθητές/τριες αναστοχάζονται
επί της διαδικασίας.
Γίνεται
συζήτηση στην ολομέλεια για όλα
αυτά που μάθαμε στα εργαστήρια.
υλικό:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου