στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

τα πάθη του Χριστού !!!

                                                                                

προσεγγίζοντας  τα γεγονότα της Μεγάλης Βδομάδας, μέσα από έργα τέχνης !!!


σήμερα μιλήσαμε για τα πάθη του Χριστού.................
επεξεργαστήκαμε τα γεγονότα της Μεγάλης Βδομάδας, μέσα από έργα τέχνης........
τα παρατηρήσαμε........τα αναλύσαμε.......τα βάλαμε σε χρονική ακολουθία.......



σε χαρτόνι, σχεδιάσαμε και κόψαμε έναν σταυρό...



πάνω του κολλήσαμε τα  πάθη του Χριστού......

και χρωματίσαμε....










την ιδέα βρήκαμε ΕΔΩ



 στη συνέχεια φτιάξαμε ατομικά βιβλιαράκια  με τα πασχαλινά κάλαντα και τραγούδια !!!






 


τις εικόνες, πήραμε από τη  Σοφία. Αδάμου 



το βιβλίο που μας βοήθησε στην σημερινή επεξεργασία του θέματός μας.....








13 σχόλια:

ΜΑΡΙΝΑ ΖΑΧΑΡΙΑ είπε...

Πολύ όμορφη δραστηρότητα. Άντε να αφήσουμε τα κοτοπολάκια και τα λαγουδάκια σιγά σιγά και να μπούμε στην ουσία του Πάσχα :)...

Λίτσα είπε...

Να σαι καλα Κατερινα... κάτι τετοιο εψαχνα.Μου αρεσαν και οι εικονες του Χριστου...μπορει να γινει ομως και με αληθινες εικονιτσες!Πολυ ωραια Μπραβο!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

ευχαριστώ Μαρίνα !!!

Λίτσα......μπορει να γινει και με εικόνες, όπως αναφέρεις, ή με εργα τέχνης.....αρχικά σκεφτόμουν να το κάνω με εργα τέχνης μια και ήταν η αφόρμηση του θέματος....τελικά επέλεξα κατι σε ποιο..... παιδικό !!!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ! ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ!

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!

Έλλη Καλογιάννη είπε...

Μπράβο Κατερίνα όλα τέλεια υπέροχη η ανάρτησή σου!!!!!!!!!!

Δέσποινα Παρταλά είπε...

Καταπληκτικά!!!!!!! Σήμερα κάναμε τον ίδιο σταυρό (αλλά δεν τον τελειώσαμε) και διαβάσαμε το ίδιο βιβλίο!!!!!!!! Ούτε συνεννοημένες να 'μασταν, χαχαχα

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΗΡΑ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ !!!!!!ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ ΣΑΣ !!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

EΛΙ καλως όρισες !!!
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Δεσποινάκι..............τα μεγάλα πνεύματα !!!!!
θενκς

Κική ευχαριστώ !!!
φιλάκια !!!

Maro Oikonomou είπε...

Κατερίνα μου ΜΠΡΑΒΟ πάρα πολύ μου άρεσαν όλα! Είναι ωραίο να κάνουμε τέτοιες κατασκευές με τα παιδιά! Μήπως σου είναι εύκολο να μου στείλεις τις εικόνες και τα ποιηματάκια που χρησιμοποιήσατε στο βιβλιαράκι; Θα ήθελα πολύ να το κάνω με τον ξαδερφούλη μου! Καλό βράφ=δυ!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Mάρω μου, καλημέρα !!!!
εικόνες και ότι σχετικό με την ανάρτηση το βρίσκεις στο pinterest μου, φάκελος Easter.....διαλέγεις και πινάρεις !!!
πάνω και αριστερά στο μπλοκ μου υπάρχει το διακριτικό-γράμμα Ρ καρφιτσωμένο σε κόκκινο κυκλάκι..πατάς πάνω και μπαίνεις
στο pinterest μου
ή..άλλη επιλογή ......πας στους συνδέσμους που παραπέμπω.....και τα βρίσκεις....
αν χρειαστείς βοήθεια ...ενημέρωσέ με...
φιλάκια!!!!

Maro Oikonomou είπε...

Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Πάω να αποθηκέυσω! Πολλά φιλιά!