στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

αποχαιρετιστήρια δωράκια για τη λήξη του σχολικού έτους !!!

΄



έφτασε στο τέλος της και η φετινή σχολική χρονιά ....... 

συναισθήματα ανάμεικτα και αμείλικτα για την κυρία...... 

ώρα να ανοίξουν φτερά τα μικρά μου ....... 

να πετάξουν μακριά !!!




πήραμε βαζάκια.......

βάψαμε χαλικάκι .....

κοχύλια .....

χρωματίσαμε το καλοκαίρι ......

μέσα βάλαμε το κείμενο της Δέσποινας .......




 και στο πλάι δέσαμε το σακουλάκι ....

με το χρωματιστό μολύβι,τη γόμα, το κομμάτι του παζλ,

τη χρυσόσκονη, το αστέρι και τις καραμέλες !!!!



<< μαγικά και ονειρεμένα ταξίδια μικρά μου !!! >>





καλό καλοκαίρι !!!





12 σχόλια:

Βάσια είπε...

Αααααααααχ μωρε Κατερινα μου .... ποσο συγκινήθηκα ...... ανοιγουν τα φτερά τους .. και εσυ-εσεις είστε αυτές που τους το μαθάινετε αυτό!!!!!!
Να εισαι γερή να δώσεις φτερά σε πολλα πολλά παιδάκια!!!!!

Σοφία είπε...

Να είσαι πάντα γερή και δημιουργική, υπέροχα αναμνηστικα!!!!!!!

Ειρήνη Χ.νηπιαγωγός είπε...

ΤΙ ΓΛΥΚΟ!!!!!

15ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου είπε...

Και του χρόνου, Κατερινάκι μου!!!!! Καλό καλοκαίρι!!!!

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕΣ ΠΟΛΛΑ ΕΦΟΔΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ 'ΝΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ ΤΑ ΜΙΚΙΑ ΣΟΥ!!! ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ!!! ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ!!!

Έφη Μπακή είπε...

Ακόμη μια δημιουργική χρονιά για εσένα Κατερίνα μου και τα μικρούλια σου έφτασε στο τέλος με το πιο όμορφο δωράκι και την υπογραφή της Δεσποινούλας μας!!!!!!!!!!! <3

Μαρία Γιαννίκη είπε...

Μακάρι όλες οι χρονιές σου να είναι τόσο δημιουργικές όσο η φετινή σου Κατερίνα μου!!!!!!Εξαιρετικό το τελευταίο σου δωράκι στα παιδάκια σου!!!!!!!

Μένια Παπουτσή είπε...

Το καλύτερο κλείσιμο για μια τόσο πλούσια και δημιουργική χρονιά που χάρισες στους μικρούς σου μαθητές.ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ....φιλενάδα.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ γλυκό και δημιουργικό.

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

Πολύ ωραιο Κατερίνα μου. Τελειο δωρακι για μια τοσο δημιουργικη χρονια

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας την αποδοχή και τη δύναμη που δώσατε όλη τη χρονιά..........κατασυγκινημένη !!!!!
Καλό καλοκαίρι! !!!!!!!