στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

πασχαλινές αναμνήσεις .......




επιστρέψαμεεεεεε !!!!





λίγο πριν υποδεχτώ τα μικράκια μου από τις διακοπές του Πάσχα ........ 

είχα ζητήσει από τους γονείς να μου στείλουν...... 

πασχαλινές στιγμές των παιδιών τους .....





μα τι κρατάει ο Τσέστερ ????

ένα φάκελο για μας .....


βρε τον πονηρούλη .... 

τρύπωσε κρυφά στο Πάσχα μας 

και μας φωτογράφισε !!!!





δεν φαντάζεστε την έκπληξη των μικρών μου !!!!





δέστε....... 

να η Δήμητρα που ψήνει το αρνί ......

να ο Γιάννης που τσουγκρίζει κόκκινα αβγά......

να η Θεοδώρα, η Εύη και η Αγγελική με τις λαμπάδες τους ....κλπ 


περιπλανηθήκαμε στις πασχαλινές αναμνήσεις μας ...... 

και τελειωμό δεν είχαμε .....





σε φύλλο εργασίας ........

περάσαμε τις πασχαλινές μας αναμνήσεις !!!





το φύλλο εργασίας μπορείτε να το κατεβάσετε από :

ΕΔΩ

6 σχόλια:

Βιβή Αραβανή είπε...

Πολύ ωραία ιδέα Κατερίνα!!! Καλή συνέχεια!!!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΘΡΙΝ!!! ΠΟΝΗΡΟΥΛΑ! ΤΑ ΤΡΕΛΑΝΕΣ ΤΑ ΜΙΚΡΑ!!!

Unknown είπε...

Τόσο γλυκό, τρυφερό και αναπάντεχο για τα παιδιά!!
Πολύ μου άρεσε !!
Θα ήθελα να το ζούσα ως παιδί αυτό!!
Μπράβο Κατερίνα μου....

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

χρόνια πολλά κορίτσια !!!!
όντως τρελάθηκαν τα μικράκια μου !!!!

Μαρία Γιαννίκη είπε...

Ωραία ιδέα!!!!!Το φύλλο εργασίας το δανείζομαι για φέτος!!!!!Την όλη ιδέα για του χρόνου!!!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

ευχαριστώ Μαράκι μου !!!