στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

δραστηριότητες με το όνομά μου ......



όλες οι δραστηριότητες με "το όνομά μου" 
συγκεντρωμένες σε μια ανάρτηση !!!!





ΕΔΩ










ΕΔΩ





ΕΔΩ




πρόσεχε μην ξυπνήσεις τον κροκόδειλο ... 

πατήστε: ΕΔΩ




τα δρακο-αρχικά μας και αρχικά σε σουπλά ....


πατήστε: ΕΔΩ



το όνομά μου έχει ??? φωνούλες !!!

πατήστε: ΕΔΩ





σύνθεση του ονόματός μου ....σε κάστρο


πατήστε: ΕΔΩ





κυκλώνας, στα σχοινιά του αερόστατου .....

πατήστε: ΕΔΩ




το όνομά μου αρχίζει από .......

πατήστε: ΕΔΩ





"φωνούλες" και όνομα... 

πατήστε: ΕΔΩ





συνθέτοντας το όνομά μου .....

πατήστε:ΕΔΩ





γράμματα και ονόματα ....

πατήστε: ΕΔΩ





πόσο φιλμ θα χρειαστώ ... για το όνομά μου ??? δεινοσαυρο-ονοματάκια !!! 

πατήστε ΕΔΩ




το αρχικό μου και "τα δώρα της θάλασσας" ....

πατήστε ΕΔΩ




το όνομά μου ...... δρόμος !!!!

πατήστε ΕΔΩ








πόσες φωνούλες έχει το όνομά μου ???

πατήστε  ΕΔΩ







mailbox από τον Τσέστερ ...
συνθέτω το όνομά μου !!!

πατήστε  ΕΔΩ






το αρχικό μου γράμμα είναι ..... όπως λέμε ...

πατήστε  ΕΔΩ





πατήστε   ΕΔΩ





πατήστε  ΕΔΩ








πατήστε  ΕΔΩ






πατήστε   ΕΔΩ






πατήστε  ΕΔΩ





πατήστε  ΕΔΩ





πατήστε   ΕΔΩ






πατήστε  ΕΔΩ




πατήστε  ΕΔΩ





πατήστε  ΕΔΩ





πατήστε  ΕΔΩ






πατήστε  ΕΔΩ






πατήστε  ΕΔΩ




πατήστε  ΕΔΩ



πατήστε  ΕΔΩ




πατήστε  ΕΔΩ




πατήστε  ΕΔΩ



Δεν υπάρχουν σχόλια: