στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

οι πέντε αισθήσεις


το ολοήμερο τμήμα μας....ασχολήθηκε αυτή τη βδομάδα  με τις πέντε αισθήσεις!!!!!!!!!

γνώρισαν τον κύριο εγκέφαλο.....κα τις 5 αισθήσεις!!!!!!τι -πως- γιατί!!!!!
δραματοποίησαν......

σχετικά με τη γεύση....................γλυκό -ξινό -πικρό-αλμυρό???????
σε φύλλο εργασίας ζωγράφισαν κάτι που μυρίζει όμορφα και κάτι άσχημα..........φώτο την επόμενη.....ξεχάστηκα..... συγνώμη!!!!

2 σχόλια:

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...

Κατερίνα μου, καλώς σε βρίσκω και εδώ! Πολύ όμορφη η δραματοποίηση των πέντε αισθήσεων. Είναι η καλύτερη διδακτική μέθοδος για τη μάθηση!

Σου εύχομαι καλή συνέχεια στην όμορφη δουλειά σου!
Αντώνης Κρασάκης

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Αντώνη ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!
το μπράβο ομως εδώ είμαι για τα κορίτσια του ολοήμερου!!!!!
(ειμαι σε νηπ/γείο με 2 τμήματα κλασικού και 1 ολοήμερου......
εγω έχω κλασικό τμήμα ...)
όσο για την δραματοποίηση...με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!!!