στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

τσάντα πασχαλινό καλάθι ή πασχαλινό γραμματοκιβώτιο ???

 ΄

ανοιξιάτικη η σημερινή μέρα ......

επιτέλους!!! 

μουλιάσαμε στη βροχή πια ..... 


ηλιόλουστη μέρα και μια βόλτα στην πόλη επιβάλλονταν .......

ως επιρρεπής  ακολούθησα το ανοιξιάτικο κάλεσμα  !!! 


απολαμβάνοντας τον περίπατο στα μαγαζιά της πόλης, 

το μάτι μου έπεσε πάνω σε κάποιες πεταμένες συσκευασίες.......

εεεεεεεε έναν "ρακοσυλλέκτη" οι νηπιαγωγοί τον έχουμε μέσα μας ......

φυσικά και τις μάζεψα ........ χαχαχαχαχα !!!!!



και όση ώρα τα μικρά μου ξεκουράζονταν ......

εγώ προβληματοζόμουνα και πειραματιζόμουνα ......

πως να αξιοποιήσω τα χαρτόκουτα-φακέλλους ....... 

πήρα φτερά και πούπουλα, πομ-πομ, σύρματα πίπας, 

χρωματιστά χαρτιά κάθε είδους, αφρώδες υλικό....... 

έκοψα - έραψα - κόλλησα .....

και να το πρώτο δείγμα !!!!!!


δεν άντεξα να μην σας τα δείξω .....

προς στο τέλος της βδομάδας θα τα ολοκληρώσουμε με τα παιδιά 

και θα σας τα παρουσιάσω επισήμως !!!


τσάντα πασχαλινό καλάθι λαγός και κοτούλα  !!!!



μέσα τις γέμισα με χόρτο 

και θα βάλω πασχαλινές λιχουδιές ....

 


και μόλις φαγωθούν οι λιχουδιές .....

προφανώς άμεσα .....





τότε το πασχαλινό καλαθάκι μας θα κρεμαστεί στην πόρτα 

και θα αποκτήσει το ρόλο 

του πασχαλινού μας γραμματοκιβωτίου !!!!



έτοιμο να δεχτεί πασχαλιάτικες ευχές και γράμματα !!!


13 σχόλια:

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!

Nina είπε...

Καταπληκτικά!!!!!!Κατερίνα μου λατρεύω τις ιδέες σου!!!!

Μένια Παπουτσή είπε...

ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ....ΤΟ ΧΕΙΣ. ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Μαρία Γιαννίκη είπε...

Κατερινάκι μου τίποτα δεν πάει χαμένο από τα μαγικά χεράκια σου και το δημιουργικό μυαλό σου!!!!!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΠΩΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ,,,ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΠ ΜΟΥ!!

Έφη Μπακή είπε...

Κατερίνα μου το πιο υπέροχο πασχαλινό γραμματοκιβώτιο!!!!!!!!

Λία Μαντέσου είπε...

Υπεροχες👯

Διόνη Κανερνή είπε...

Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα!!!!ΠΑΠ μου είσαι αστείρευτη!!!

Προσχολική Παρεούλα είπε...

Τόσο χαριτωμένο ... και το κυριότερο .. ΜΟΝΑΔΙΚΟ !!!!!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

Κάνει και για υπέροχα μοναδική τσάντα, φιλενάδα! Φιλιά!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ !!!!
και μένα με ενθουσίασαν .....

Μαρία μη μου βάζεις ιδέες.....μη τυχόν και ξεμείνω από τσάντα πασχαλιάτικα και κάνω τη διαφορά ..χαχααχα !!!!
ευχαριστώ σας !!!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχα!! Μηπως έχεις κρατήσει το πατρόν;

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Δεν χρειάζεται καποιο πατρον.......απλα πηρα τα κουτιά και τα μεταμόρφωσα σε κοτες και λαγους ........