στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

ένα επιδαπέδιο για την κόκκινη ομπρέλα !!!


 η πρώτη μας ιστορία ολοκληρώθηκε .....

 " η περιπέτεια της κόκκινης ομπρέλας"


και παραπονεμένη δεν μπορούσα να την αφήσω..... 

εξάλλου όλοι πλέον γνωρίζεται την αδυναμία μου στα επιδαπέδια παιχνίδια !!! 

ένα επιδαπέδιο λοιπόν και για την κόκκινη ομπρέλα μας !!!!




η αρχή.....



και το τέρμα !!!!!!



και το παιχνίδι ξεκινάααααααα ....

ζάρι -πιόνια - παίχτες !!!!



ποιος θα γυρίσει πρώτος, την κόκκινη ομπρέλα 

στην ντουλάπα με τις φίλες της ????










  φυσικά και το επιδαπέδιο έγινε και ατομικό επιτραπέζιο !!!



για να το πάρουν τα μικρά μου μαζί τους 

για ατελείωτες ώρες διασκέδασης !!! 

( μανούλες μην γκρινιάζετε .....χαχαχααχα )




το επιτραπέζιο με τις οδηγίες του και τις εικόνες του

(που αν κάποιος χρειαστεί για να το μετατρέψει σε επιδαπέδιο)

 μπορείτε να τα κατεβάσετε από 

ΕΔΩ



ακολουθούν κάποια φύλλα εργασίας με αφορμή τον πίνακά μας !!!!



φτιάξε το παζλ του πίνακα !!!

βρες και συμπλήρωσε τα μέρη του πίνακα που λείπουν !!!





καλή σας διασκέδαση !!!


8 σχόλια:

Μαρία Λιάπη είπε...

΄Πολύ ωραίο... Μπράβο σας!!!

Elena Papatheodorou είπε...

Κατερίνα μπράβο !!!!!
Εντυπωσιακή η ιδέα για το παιχνίδι σας. Πιστεύω πως η ιδέα να παίξεις στο δάπεδο ξετρελαίνει. ΤΈΛΕΙΟ.....

Μαρία Γιαννίκη είπε...

Αν κι εγώ τα είχα δει, βλέποντας τα στην πράξη μου άρεσαν ακόμα πιο πολύ!!!!!!!!!Κατερίνα είσαι κορυφή!!!!!!!! emoticon heart

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΑΠΑΙΧΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ! ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ! ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ! ΦΙΛΙΑ!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

αδυναμία μου τα επιδαπέδια και τα μικρά μου κατενθουσιάζονται !!!
ευχαριστώ κορίτσια !!!

Sophia N είπε...

Super!!!!!!!!!!!!!

Έφη Μπακή είπε...

Φοβερό Κατερίνα μου!!!!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Ευχαριστώωωωωωω♥