στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

λίγη γεύση από διάκριση ...... για το μπλοκάκι μου !!!



λίγη μελαγχολία κουβαλάνε πάντα τα κυριακάτικα βράδια .......

και κει που χαζολογούσα στο διαδίκτυο ....... 


η ανακοίνωση του 8ου Διαγωνισμού Ελληνικών Ιστοτόπων


και τελείως απρόσμενα ...... 


το μπλοκάκι μου πέρασε στην Β φάση του 8ου Διαγωνισμού Ελληνικών  Εκπαιδευτικών Ιστοτόπων


 βρέθηκε στα 11 καλύτερα στην κατηγορία Προσωπικοί Ιστότοποι !!!


να πω ότι δεν ξαφνιάστηκα .....και δεν χάρηκα ???? 

ψέματα θα πω ......


συμπέρασμα : δεν είναι τελικά και τόσο μελαγχολικά τα κυριακάτικα βράδια ....



5 σχόλια:

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΘΡΙΝ ΜΟΥ!!!! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

ευχαριστώ Μαρία μου !!!!

11ο Νηπιαγωγείο Ξάνθης είπε...

Συγχαρητήρια και από εμάς στην Ξάνθη, πάντα τέτοια ευχόμαστε και καλή συνέχεια... για να παίρνουμε κι εμείς ιδέες!! Καλή συνέχεια

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Πολλά συγχαρητήρια Κατερίνα,κάνεις φοβερή δουλειά,εύχομαι και πρώτο!!!Πάντα τέτοια ...κι ότι μέρα να ΄ναι!!!χαχαχα

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

ευχαριστώ Μαρία μου !!!