στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

καλό καλοκαίρι !!!!!!!!!!!!!!



έφτασε στο τέλος της και η φετινή σχολική χρονιά ....... 

συναισθήματα ανάμεικτα και αμείλικτα για την κυρία...... 

ώρα να ανοίξουν φτερά τα μικρά μου ....... 

να πετάξουν μακριά !!!


ιδιαίτερα συναισθηματικά φορτισμένη η μέρα, 

μετά από 11 χρόνια στο νηπιαγωγείο μου, 

αποχωρώ λόγω μειωμένων εγγραφών....... 

κάτι που δυστυχώς δεν καταφέρνω να διαχειριστώ..... 

(εξού και οι μειωμένες αναρτήσεις μου το τελευταίο διάστημα)

να αποχωριστείς νηπιαγωγείο, συναδέλφους, γονείς 

και τις μικρές μου αγάπες.... με μιας ???

εντάξει για τα νηπιάκια, το παίρνεις απόφαση (λέμε τώρα), 

πρέπει να πάνε στην πρώτη ....

τα προνηπιάκια όμως ??? 

πως να αποχωριστείς τα χαμόγελα τους, τα βλέμματα τους, τις αγκαλιές τους.......

ουφ !!!! δύσκολα τα πράγματα για την κυρία .....





ας αλλάξουμε θέμα όμως .....
τα δωράκια των μικρών μου  μαζί με τα αναμνηστικά ετοιμάστηκαν !!!!

ένα φρίσμπι για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, 

όπου πάνω του κολλήσαμε ένα σακουλάκι ....

με ένα χρωματιστό μολύβι, γόμα,  κομμάτι του παζλ,

χρυσόσκονη και καραμέλες !!!!


μέσα βάλαμε το κείμενο της Δέσποινας .......





Καλό καλοκαίρι μικράκια μου !!!


11 σχόλια:

Λία Μαντέσου είπε...

Κατερινα μου στεναχωρεθηκα τώρα!!!
Δεν πειράζει όμως!!! Πάμε για αλλα!!! Όπου κ να πας θα λάμψεις!!!Καλό καλοκαίρι!!!!

Νίκη Σκουτέρη είπε...

Καλή δύναμη Κατερίνα! Θα προσφέρεις κι αλλού τις αστείρευτες γνώσεις σου και το αμέριστο ενδιαφέρον σου! Καλό καλοκαίρι!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Ευχαριστώ κορίτσια μου♥♥
Μάλλον θα εκοικειωθώ με την κατάσταση.. ...
Καλό καλοκαίρι! !!!!!!

Βιβή Αραβανή είπε...

Κατερίνα μου πολύ δύσκολη αυτή η κατάσταση.... Σου ευχομαι κάθε ευκολία και επιτυχία!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Ευχαριστώ Βιβη μου♥ Καλό καλοκαίρι! !!!

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκαιο Κατερίνα. Όμως όπου και να πας θα σε ανταμώσουν νέες αγκαλιές και χάδια! Καλό Καλοκαίρι :)

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Σε αυτό επαφιεμαι .....
Καλό καλοκαίρι Βιβή μου♥♥♥

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Αυτός κι αν είναι αποχωρισμός...αλλά ''μηδέ κακόν ,αμιγές καλού''Είμαι σίγουρη πως θα τα ανακαλύψεις Κατερίνα και θα τα χαρείς όπως πολύ καλά ξέρεις να κάνεις!!!Καλή ξεκούραση,γέμισε μπαταρίες ¨και... δυνατά!!!))))

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου ♥♥♥
Καλό καλοκαίρι δροσερό και ξεκουραστο!!!!!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

Κορίτσι τώρα το διάβασα και τρελάθηκα! Μετά από τόσα χρόνια;!!! Είμαι σίγουρη πως όπου και να πας θα είσαι υπέροχη και τα μικρά σου πολύ πολύ τυχερά! Εύχομαι να βρεθείς κάπου καλά και κοντά στο σπίτι σου!!! Καλή δύναμη κοπέλα μου! ;)

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

ευχαριστώ Μαρία μου <3 καλό καλοκαίρι !!!!!