στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023

διασημότητες στο κόκκινο χαλί...

 


με αφορμή το βιβλίο:

"ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΒΑΤΡΑΧΟΣ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ, 

Ο ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Α. ΜΠΑΚΑΚΟΥΛΗΣ '

αναπτύξαμε δραστηριότητες, με το ονόμά μας .....






Έμμετρη διασκευή από τη στιχουργό των τραγουδιών 
της Λιλιπούπολης Μαριανίνα Κριεζή.
"Φεύγω!" απάντησε ο μικρούλης Εμμανουήλ Α. Μπακακούλης.
"Όλο τον κόσμο θα γυρίσω, να βρω σοφούς να τους ρωτήσω: το Άλφα αυτό το κεφαλαίο σημαίνει τίποτα ωραίο ή τίποτ' άλλο, συμφορά μου, που μου ντροπιάζει τ' όνομά μου;"
Τρυφερότητα και χιούμορ πλημμυρίζουν τα στιχάκια της Μαριανίνας Κριεζή και μας ταξιδεύουν στην αθωότητα αλλά και στις αγωνίες της παιδικής ψυχής. 
(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)



αναγνωρίζοντας το όνομά μου !!!!



 
εικόνα αρχείου 


πλαστικοποίησα φωτογραφίες των παιδιών με το όνομά τους ..... 

κάτω από το όνομά τους κόλλησα  χριτς-χρατς ....

σκόρπισα στο χώρο καρτέλες με το όνομα κάθε παιδιού .... 

κάθε παιδί έβρισκε το όνομά του, 

χρησιμοποιώντας ως πίνακα αναφοράς τις πλαστικοποιημένες σελίδες ......

και ταύτιζε το όνομά του .... 





όλα μαζί, τοποθετήθηκαν σε ντοσιέ .....

στη γωνιά της γραφής, τα μικράκια μου θα μπορούν πλέον 

να ταυτίζουν όλα τα ονόματα του τμήματος μας και να τα 

αντιγράφουν.





στο δρόμο των stars !!! 


η απονομή των Οσκαρ ξεκίνησε ...

το κόκκινο χαλί στρώθηκε ... 

και τα αστεράκια μου αναζητούν το άστρο τους !!!


   με την καρτέλα του ονόματός τους στο χέρι 

προσπαθούν να διακρίνουν το δικό τους αστέρι, 

όπου αναγράφεται το όνομά τους ... 





και αφού αναζητήσαμε και βρήκαμε τα αστέρια μας, 
τα μετατρέψαμε σε φωτεινές επιγραφές....

 "φώτα παρακαλώ"



Δεν υπάρχουν σχόλια: