στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

δραστηριότητες των άλλων τμημάτων μας....

έχω την τύχη να δουλεύω σε νηπ/γειο με 2 τμήματα κλασικού και 1 τμήμα ολοήμερου
και μεγαλύτερη τύχη που μοιράζομαι την μέρα μου και τη δουλειά μου
με 3 φοβερές συναδέλφους την Ελένη την  Μαρία και την Βιργινία 
καλή και δημιουργική χρονιά κορίτσια!!!!!

εδώ θα δείτε την δουλειά των άλλων τμημάτων μας
με θεμα: αρχή σχ. χρονιάς-ο εαυτός μου-το όνομά μου
όλο δικό σας

 σύνθεση του ονόματός μου........σε σκουλικάκι!!!! σούπερ!!!!!

 τα αποτυπώματά μας....σε στεφάνι και φατσούλες

αποτυπώματα σε σημαιάκια....

 το αρχικό μας......σε ψηφιδωτό

 σύνθεση του ονόματος μας.....ρουκέτα

 το αρχικό μας.............

 οι κανόνες της τάξης ....σε τρενάκι

 αρχικό με δακτυλομπογιά.....και πλαστελίνη

 αποτυπώματα,,,,,στεφανάκι

 αποτυπώματα ........σε μια μεγάλη καρδιά
 πίνακας υπηρεσίας.......φρουτόδεντρο

 και αρχικό......στολισμένο

 ατομικά σουμπλά πλαστελίνης....χειροποίητα

αυτά για την ώρα......έπεται συνέχεια.....
ευχαριστώ πολύ τις συναδέλφισσες μου για τις δραστηριότητες τους!!!!!
πηγές των εργασιών αποτέλεσαν τα περιοδ. παράθυρο-δημιουργικό εργαστήρι-συγχρ. νηπ/γείο
και η φαντασία των συναδέλφων μου!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: