στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

σώμα -εαυτός

συνέχεια των δραστηριοτήτων των άλλων τμημάτων μας .....για το σώμα -εαυτός μου!!!!!




 τα αγαπημένα μου......σε παγώνι!!!!

 τα χνάρια μας......και πίνακας διπλής εισόδου......

 
φθινοπωρινό δέντρο........με τις παλάμες μας!!!
οι φατσούλες μας...........σούπερ!!!!!
πόσες φωνούλες έχει το όνομά μου?????
το αρχικό μου.......με τύπωμα φελλού
μετρώ το ύψος μου.....και το διατάσω.......με κορδέλες γκοφρέ
να και οι υψομετρούληδες!!!!!!!!!!
 το σώμα μου......ταυτίζω-αντιγράφω τα μέρη του σώματός μου
 τί έκανα όταν ήμουν μικρό?????.......τί καταφέρνω τώρα!!!!!
έτοιμα και τα βραβεία μαζί και το βιβλιαράκι τουεαυτού μου
ιδέα από τα προ-σχολικά

4 σχόλια:

Τα δευτεράκια blogαρουν... είπε...

Πάρα πολλές και όμορφες δραστηριότητες!

Δέσποινα Παρταλά είπε...

Μπράβο και στις συναδέλφους Κατερίνα!!

Ανώνυμος είπε...

!!!!!!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

ναι ...μπράβο στα κορίτσια !!! σας είπα ειμαι τυχερούλα....στις συνεργασίες μου!!!!