στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

περίπατος στην πόλη του Πύργου !!!

 

 

βόλτα στον Πύργο !!! 

γνωρίζω την πόλη μου, την φωτογραφίζω και την συστήνω στους καινούργιους φίλους μου, στα νηπιαγωγάκια του 29ου νηπ. Πάτρας.  

 

αποχαιρετώντας τον  χειμώνα και καλωσορίζοντας την άνοιξη ........
με ηλιόλουστη μέρα......που την εκμεταλευτήκαμε για απόδραση .......
-εξυπηρετώντας τις ανάγκες του προγράμματος,  που έχει αναλάβει το νηπιαγωγείο μας-
 "εγώ και οι καινούριοι φίλοι μου"
 
η δημοτική αγορά !!!


στα στενά δρομάκια του Πύργου.......




 στα δρομάκια της δημοτικής αγοράς.....


στην κεντρική πλατεία τπυ Πύργου.



το Δημαρχείο 


η εκκλησία του Αγ. Νικολάου, στην κεντρική πλατεία της πόλης.




ώρα για ξεκούραση....... να δροσιστούμε και λίγο !!!


τι ωραίες είναι οι βόλτες !!!!!

5 σχόλια:

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΕΧΩ ΒΟΛΤΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ! ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΧΑΛΑΓΕ ΝΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ! ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!

Τάνια Μάνεση είπε...

Ευχαριστούμε για τη βολτούλα Κατερίνα. Πολύ όμορφη η πόλη σας...

Pitsina / Ελένη Τ. είπε...

ΜΟΝΟ ΒΑΦΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΣΤΟ ΄΄ΕΠΑΡΧΕΙΟΝ'',,,ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΣΙΑ. ΑΧΑΧΑ ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΒΟΛΤΟΥΛΑ.....ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ Ο ΠΥΡΓΟΣ....ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΩΡΕ....ΚΙ ΑΣ ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΧΑΧΑΧΑ

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

Α!!!!!!!ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΠΟΥ ΜΑς ΠΗΓΑΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΑΤΕ

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

σας δώσαμε μια γεύση από την πόλη μας και χαρήκαμε που ταξιδέψατε μαζί μας...... ευχαριστούμε !!!