στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

" Ανθρώπινες Φιγούρες " Φ. Λεζέ !!!

δυο μέρες τώρα η ενασχόλησή μας έχει να κάνει με το σώμα μας...


ακολουθώντας πιστά βήμα-βήμα, μια ολόκληρη ενότητα

από το μοναδικό βιβλίο της Κατερίνας Ανωγιαννάκη,

 "Γνωρίζω το σώμα μου μέσα από την Τέχνη"  

προχωρήσαμε στα ακόλουθα .........





με αφορμή τον πίνακα του Φερνάν Λεζέ : 

"Ανθρώπινες φιγούρες "



που απεικονίζει σώματα ανθρώπων σε διαφορετικές φόρμες και χρωματισμούς, 

μας δόθηκε το ερέθισμα να μιλήσουμε για το σώμα ......

επεξεργαστήκαμε τον πίνακα ...... 

σχηματισμούς.....χρώματα.....φόρμες .... 

δώσαμε τίτλο στο έργο, όπως.......  

"σώματα ανθρώπων" 

και "ανακατωσούρα"



στη συνέχεια προχωρήσαμε σε αυτοσχεδιασμούς

 με αφορμή τις διάφορες θέσεις που έχουν τα σώματα στον πίνακα .......



χρησιμοποιήσαμε εμπόδια.......

πήραμε καρέκλες-πανιά-τραπέζια........

και έδωσα στα παιδιά την ευκαιρία να πειραματιστούν, 

περνώντας ενδιάμεσα από τα αντικείμενα ........



εικαστική επέκταση του έργου......

άπλωσα χαρτί του μέτρου σε μήκος του διαδρόμου.........





κάθε παιδί επέλεξε  μια στάση με το σώμα του ..........




και κάναμε το περίγραμμα του ......







χρωματίσαμε με τέμπερες .....




αφήσαμε να στεγνώσει .......






και συνθέσαμε τα έργα  μας..........






προσπαθώντας να αποδώσουμε όσο πιο ρεαλιστικά ......





το έργο του Φ. Λεζέ !!!!




το  αποτέλεσμα μας δικαίωσε !!!!! 

χαλάλι τόση προσπάθεια .......


30 σχόλια:

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

φανταστικη δουλειααααααααααα ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΚΑΛΑΙΣΘΗΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ! ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΦΟΒΕΡΗ!

ΝΤΙΝΑ ΤΑΛΛΟΥ είπε...

Πωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

σας ευχαριστώ κορίτσια !!!

Μαράκι μου είχε όντως πολλή δουλειά....αλλά άξιζε τον κόπο !!!
είχα και ένα μικρό ατύχημα....
καθώς πήγα να σηκώσω το ρολό από το χαρτί του μέτρου με έπιασε η μέση μου....απρόσεχτη !!!
τώρα πως κατάφερα να φέρω σε πέρας την δραστηριότητα....είναι μια μεγάλη ιστορία.......

Μαρία Γιαννίκη είπε...

Ουάου!!Τοσο διαφορετικό και καλλιτεχνικό!!Άψογα Κατερίνα μου!!!

Evi Karella είπε...

απίστευτο!!!!! υπέροχη και δύσκολη δουλειά, φοβερό αποτέλεσμα!!!! μπράβο σε όλη την ομάδα!!!!

Unknown είπε...

πάρα πολύ ςραία δουλειά και προσέγγιση!

Sophia N είπε...

Πραγματικά τέλειο!!!

Evaragoublogspot είπε...

ΤΕΛΕΙΟ!!!ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΨΩ...ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗ ΜΕ ΠΙΑΣΕΙ Η ΜΕΣΗ ΜΟΥ...ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.

Άννα Καραθανάση είπε...

Είσαι φοβερή!!!!!Το μπράβο είναι πολύ λίγο για ότι κάνεις....

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΤΕΛΕΙΟ~ ΤΕΛΕΙΟ! ΤΕΛΕΙΟ! ΜΠΡΑΒΟ ΚΚΑΤΕΡΙΝΑ!

Βαγγελή Κλεοπάτρα είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!! ΤΙ ΝΑ ΠΩ! ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ;;; ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ!!!

15ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου είπε...

Εντάξει!!!!!!!!!!!! τι να πω!!!!! δεν "υπάρχετε" ΚΑΙ φέτος!!!!!!!! Συγχαρητήρια, Κατερίνα μου!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω λόγια! Είσαι απλά σε άλλο επίπεδο! Έχεις ξεπεράσει κάθε Reggio Children, Κατερίνα, και μάλιστα με δικά σου μέσα, ιδέες, υλικά! Μπράβο!
Σοφία Λάχλου

Φαίη Τριγώνη είπε...

εντυπωσιακοτατο!!!!πολυ ωραια δρστηριοτητα....

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

Τα είπαν όλα !Εγώ τώρα τι να πω !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καταπληκτικό !!!!!!

Προσχολική Παρεούλα είπε...

Δεν λέω μπράβο γιατί θα είναι λίγο .
Είσαι φοβερή !!!!!

Διόνη Κανερνή είπε...

ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ!!!!!ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!

Λία Μαντέσου είπε...

Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΟΟΟΟΟΟΟΟ!!

Vasiliki Katsarou είπε...

Κατενθουσιάστηκα με τον πίνακα σας!!!!

annatsiggerlioti είπε...

Τι να πω......τα είπαν όλα τα κορίτσια!!!
ΑΨΟΓΟ!!!!!!!!!!!!

Έφη Μπακή είπε...

Είσαι ΘΕΑ!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια πολλά!!!!!! Πολύ δουλειά.......αλλά άξιζε!!!! Εύχομαι περαστικά στην μεσούλα σου Κατερίνα!

Magiko Kapelo είπε...

Μένω με ανοιχτό το στόμα, όπως όποιος βλέπει την ανάρτησή σου Κατερίνα μου!!!

Και μια και αναφέρεις το θέμα της μέσης σου, κάποιος επιτέλους πρέπει να σκεφτεί να μας βάλουν και επίδομα ανθυγιεινής εργασίας!!!!
Περαστικά κοπέλα μου!!!

ΙΩΑΝΝΑ ΚΙΑΜΙΛΗ είπε...

Περαστικά Κατερίνα μου...
Τι να πω για αυτή τη δραστηριότητα σας!
Απλά έχω μείνει άναυδη!
Χίλια μπράβο σου...

Νίκη Σκουτέρη είπε...

Κορίτσι μου , είσαι ΦΟΒΕΡΗ!!!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

είμαι πολύ χαρούμενη που το αποτέλεσμα σας γοήτευσε.......
και η μέση μου βρίσκεται σε καλή φάση ανάρρωσης ......
ευχαριστωωωωωωωωω !!!!!!!

Valavani είπε...

Παρα πολυ ομορφες δραστηριότητες!Μπράβο σας!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

ευχαριστώ !!!!

Τάνια Μάνεση είπε...

Εξαιρετική ιδέα, ένα μεγάλο μπράβο σε όλους.