στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

ο εαυτός μου, το σώμα μου .....


δραστηριότητες για τον εαυτό μου / all about me
και το σώμα μου !!!


ένα lapbook, για μένα ......

ΕΔΩ



selfie ......και Τσεστερο-βραβειάκια !!!

ΕΔΩ



Keith Haring ....... street art !!!

ΕΔΩ



η γλώσσα του σώματος..... και Keith Haring !!!

ΕΔΩ



τα πορτρέτα μας......all about me !!!!

ΕΔΩ


τα πορτρέτα μας... και ο Pablo Picasso !!!

ΕΔΩ


παίζοντας ...... με τον Picasso !!!

ΕΔΩ


" Ανθρώπινες Φιγούρες " Φ. Λεζέ !!!

ΕΔΩ


all about me !!!

ΕΔΩ



παρουσίαση του εαυτού μου

ΕΔΩ  και  ΕΔΩ




παρουσίαση του εαυτού μου.....

ΕΔΩ



η ταυτότητα μας !!!

ΕΔΩ



μετρώ το ύψος μου.....οι υψομετρούληδες

ΕΔΩ



ΕΔΩ



το ανθρώπινο σώμα.......εκ των έσω !!!

ΕΔΩ



φωτογραφίζοντας τα χέρια μας !!!

ΕΔΩ



ΕΔΩ