στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

παιχνίδια, για να γνωριστούμε .......



γεμάτη, με παιχνίδια γνωριμίας 

σήμερα η μέρα μας .....





1. οι ιππότες και οι πριγκίπισσες, συστήνονται !!!! 

είμαι ο ιππότης.....

 είμαι η πριγκίπισσα ....





2. ο ιππότης με το άλογό του

" τρέχει το αλογάκι "


-τρέχω τρέχω και καλπάζω
και σε σένα σταματώ
χάρισε μου το όνομά σου
να το έχω φυλαχτό -

κάθε παιδί , με το άλογο του,  
 έλεγε το ποιηματάκι,
διάλεγε ένα φιλαράκι ...
που του χάριζε το όνομά του 
και ανέβαινε στο άλογο ...



3. το σπαθί που κρατώ 

σε φίλο μου χαρίζω στο λεπτό....




4.  με αφορμή τους χαιρετισμούς της πρωινής υποδοχής, 

που βρήκα:  ΕΔΩ και τα μετέφρασα ..... 

αρχίσαμε παιχνίδι γνωριμίας ....



κάθε παιδί επέλεγε έναν τρόπο χαιρετισμού, 

διάλεγε το παιδί που ήθελε να γνωρίσει

και τον εκτελούσαν μαζί ....




5. το κουτί με τις ερωτήσεις

(τις ερωτήσεις τις βρήκαμε: ΕΔΩ


κάθε παιδί τραβούσε από το κουτί ένα χαρτάκι 

και απαντούσε στην ερώτηση .....





 περισσότερα παιχνίδια γνωριμίας:  ΕΔΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια: