στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

Πολυτεχνείο και Γ. Γαΐτης ..... loading



θέλοντας να συνδέσω το έργο του Γιάννη Γαΐτη 

με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου ....

έδωσα προτεραιότητα στην "γνωριμία" 

των παιδιών με τον καλλιτέχνη και το έργο του ...



ο Γιάννης Γαΐτης είναι γνωστός για τα «Ανθρωπάκια» του, 

μορφές που δεν έχουν ατομικά χαρακτηριστικά 

και έχουν πανομοιότυπο ντύσιμο με ριγέ κοστούμι και καπέλο, 

σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μαζοποίηση του σύγχρονου ανθρώπου 

(πηγή:Βικιπαίδεια)




παρουσίασα στα μικράκια μου τα "Ανθρωπάκια" του Γαΐτη .... 

παρατηρήσαμε, αναλύσαμε, εκφραστήκαμε .....




με σύμμαχο τον ήλιο ....

.και παίζοντας με το φως και τις σκιές ....

δημιουργήσαμε τέχνη !!!




πολυπληθές το τμήμα μας ...

έτσι χωριστήκαμε σε μοντέλα και ζωγράφους ... 

συνεργασία, συντονισμός ζευγαριών, περιγράμματα ... 

και ο ήλιος να καίειιιιι .....

το αποτέλεσμα μοναδικό !!!





στη συνέχεια περάσαμε σε πιο σκιερό και δροσερό χώρο ..... 

και καταφέραμε στα "Ανθρωπάκια" μας, 

οριζόντιες και κάθετες γραμμές ή και τις δυο μαζί ...





αύριο θα επιχειρήσουμε να συνδέσουμε το έργο μας 

με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου .... 





θα προκύψει άραγε αφίσα με συνθήματα... 

θα ναι πορεία ειρήνης ....

ή ???


ποιος ξέρει που θα με οδηγήσουν τα μικράκια μου !!!






η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στη διαδικτυακή φίλη , 

αξιόλογη συναδέλφισσα και δημιουργική blogger: 

Μαρία από το Πυθαγόρειο της πολύπαθης Σάμου 

(η σκέψη μας μαζί σας...) 

η οποία μας έκανε γνωστό το έργο του Γαΐτη, 

μέσα από ποικίλες δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο ....

φυσικά και αύριο θα την 'κλέψουμε" ...

Μαρία τα φιλιά μου !!!




4 σχόλια:

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

Κορίτσι μου σε ευχαριστώ. Όντως ζοριζόμαστε σε διάφορους τομείς. Θα τα καταφέρουμε όμως. Ειλικρινά οι σκέψεις οι δικές σου και των άλλων συναδέλφων που έχουν επικοινωνήσει μαζί μου, μου δίνουν δύναμη. Σε ευχαριστώ από καρδιάς. :)

Katerina kalaitzaki είπε...

Καταπληκτική δουλειά Κατερίνα!!!!

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

Πολύ ωραία δουλειά Κατερίνα μου

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

Και τα τρία αγαπημένα μου κορίτσια εδώ. .... σας ευχαριστώ 😍