στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

το όνομά μου, Chicka Chicka Boom Boom .....




με αφορμή το βιβλίο:

"ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΒΑΤΡΑΧΟΣ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ, 

Ο ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Α. ΜΠΑΚΑΚΟΥΛΗΣ '

αναπτύξαμε δραστηριότητες, με το όνομά μας .....






Έμμετρη διασκευή από τη στιχουργό των τραγουδιών 
της Λιλιπούπολης Μαριανίνα Κριεζή.
"Φεύγω!" απάντησε ο μικρούλης Εμμανουήλ Α. Μπακακούλης.
"Όλο τον κόσμο θα γυρίσω, να βρω σοφούς να τους ρωτήσω: το Άλφα αυτό το κεφαλαίο σημαίνει τίποτα ωραίο ή τίποτ' άλλο, συμφορά μου, που μου ντροπιάζει τ' όνομά μου;"
Τρυφερότητα και χιούμορ πλημμυρίζουν τα στιχάκια της Μαριανίνας Κριεζή και μας ταξιδεύουν στην αθωότητα αλλά και στις αγωνίες της παιδικής ψυχής. 
(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)


 πρώτη γνωριμία με το όνομά μας ....





αναγνωρίσαμε ...

και ταυτίσαμε το όνομά μας, στο βιβλίο των ονομάτων ....





 Chicka Chicka Boom Boom 
και ο μικρούλης Εμμανουήλ Α. Μπακακούλης, 
μας περιμένει με τα μαγικά του κιάλια, να ανακαλύψουμε το όνομά μας ...





αναζήτηση-ταύτιση-τσέκ !!!





τέλος το όνομά μας μετοίκισε στο  
Chicka Chicka Boom Boom !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: