στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022

τελείες, κανόνες και εργαστήρια δεξιοτήτων...



 Θεματικός κύκλος εργαστηρίων δεξιοτήτων: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη

Θέμα «Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο»

«Φτιάχνουμε τους κανόνες της ομάδας μας» 

(προσαρμοσμένοι στις ανάγκες της Λίας ...)


2ο εργαστήριο 

"Συμβόλαιο ομάδας"

επιδιώκεται η δημιουργία κανόνων εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας, 

αναγνώριση θετικών χαρακτηριστικών και δεξιότητες που έχει ο εαυτός μας και ο άλλος 

καθώς και η ανεκτικότητα απέναντι στον άλλον. 





1η Δραστηριότητα: «Συμβόλαιο της ομάδας» 

πρόκειται για δραστηριότητα στην Ολομέλεια με συζήτηση και κολλάζ 

όπου θα καταγραφούν οι κανόνες εύρυθμης λειτουργίας της Ομάδας. 
στην Ολομέλεια συζητάμε τους κανόνες καλής λειτουργίας της ομάδας μας 

κάνουμε μία συζήτηση με τη μορφή ιδεοθυελλας (brainstorming) 

και ζητάμε από τα παιδιά να προτείνουν κανόνες....






το συμβόλαιο, υπογράφεται !!!





διαχωρίζουμε τις σωστές και λάθος συμπεριφορές 

με "βάση" την χαρούμενη και λυπημένη τελεία ...





στη συνέχεια κάθε παιδί αποφασίζει ποιον κανόνα θα ασχοληθεί 

και τους ζητούμε να σχεδιάσουν τον κανόνα που έχουν επιλέξει 

φροντίζοντας να καλυφθούν και να σχεδιαστούν όλοι οι κανόνες 

που έχουν συζητηθεί και συμφωνηθεί στην ολομέλεια.... 





οι κανόνες τοποθετούνται στο ταμπλό της Λίας 

για κάθε πρόσφορη ανάγνωση ....


2η Δραστηριότητα:

«Χαρίζω στον εαυτό μου και στον άλλον κάτι θετικό»





«όταν συναντώ κάποιον του λέω κάτι θετικό/όμορφο που έχω και μου αρέσει στον εαυτόν μου». 
 «όταν συναντώ κάποιον του λέω κάτι θετικό/όμορφο που καταφέρνω» , 
χαιρετώ αυτόν που έχω δίπλα μου με μια ευγενική κίνηση και του χαρίζω μια φράση, 
«Σε εσένα μου αρέσει………..»


Δεν υπάρχουν σχόλια: