στη σελίδα μας θα βρείτε δραστηριότητες, ιδέες,υλικό, ....... για το νηπιαγωγείο !!!

" καλή εξερεύνηση "

Τετάρτη 6 Μαΐου 2026

η ακροστιχίδα της μαμας μου ....



 “Τι κρίμα να είσαι μικρή και να μην ξέρεις να γράφεις! 

Τι υπέροχο που είναι να τα καταφέρεις κι ας είσαι μικρή! 

Πώς γράφεται τελικά η λέξη ΜΗΤΕΡΑ; Μα με πολλή αγάπη. Πώς αλλιώς;”

 από το οπισθόφυλλο του βιβλίου




 πως γράφεται, λοιπόν, η λέξη ΜΗΤΕΡΑ ???? 
διαβάσαμε την ιστορία 
αξιοποιήσαμε το υλικό που είδαμε: ΕΔΩ  


στη συνέχεια "ανακαλύψαμε" το όνομα της μαμάς μας ...
η ακροστιχίδα του ονόματος της μαμάς μου !!!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: